yuicompressor Unable to access jarfile

Status
Niet open voor verdere reacties.

poashoas

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Assetic\Filter\YUI\JsCompressorFilter geeft deze error terug: Unable to access jarfile

Assetic\Exception\FilterException: An error occurred while running: "java" "-jar" "" "-o" "C:\WINDOWS\Temp\YUIB083.tmp" "--type" "js" "C:\WINDOWS\Temp\YUIB053.tmp" Error Output: Error: Unable to access jarfile Input: bladie bladie a-lot-of-javascript

Ik heb de Symfony core library geladen in Zend, Java JRE7 geinstalleerd, en de Assetic module roept YUI Filter aan, die moet dan de javascript comprimeren.
Nu heb ik inmiddels overal yuicompressor\yuicompressor.jar geplakt, en het pad zowel hardcoded als relatief aangeroepen.
Toch blijf ik de melding krijgen dat de jarfile niet wordt gevonden

Kijk eens na waar jouw Temp-map naar verwijst? C:\Windows\Temp is een uiterste uitwijklokatie als Temp-map, dus daar hoort niets neergezet te worden. Ik verwacht dus ook dat het een rechtenprobleem is.

[Windows-toets]r toetscombinatie -> cmd /k set | find /i "temp"
Kijk wat er gemeld wordt. Hoort iets te zijn als C:\Gebruikers\... of C:\Users\...

PS: Ik ga er hier vanuit dat je iets interactiefs doet, dus dat die compresor vanuit jouw gebruikersaccount start, niet vanuit een of andere service(-account)

Tijs.

temp-map

Dat dacht ik eerst ook, ik heb de rechten al aangepast, om antwoord te geven op je vraag:
TEMP=c:\Users\Patrick\AppData\Local\Temp
TMP=c:\Users\Patrick\AppData\Local\Temp

De compressor moet aangeroepen worden op mijn website :-), ik test op mijn lokale Windows machine.
Toch heb ik echt het idee dat ie de yuicompressor.jar niet kan vinden.....

Laatst bewerkt door een moderator:
Check dit: "java" "-jar" "" "-o" "C:\WINDOWS\Temp\YUIB083.tmp" "--type" "js" "C:\WINDOWS\Temp\YUIB053.tmp"
Dat zou (gegeven dat er YUIB053.tmp als input bestand staat vermeld, niet .jar) mij het idee geven dat dat de (gedachte) uitvoer is van wat anders.
Het is dus de vraag of "dat anders" dat bestand YUIB053.tmp wel aanmaakt en zo ja, inderdaad in die map (al dan gehinderd door rechtenproblemen etc.)

Meer gedachten heb ik er niet bij. Hopelijk helpt het jouw (denk/onderzoeks/oplossings)proces een beetje.

Tijs.

Bedankt voor je reacties in ieder geval, de tmp file wordt ook niet aangemaakt.
Eerst wordt alle input verzameld van alle javascript bestande, die worden inderdaad ook gevonden, dan comprimeert php het naar 1 bestand in de tmp folder, alles wordt ook uitgelezen en samengevoegd. Alleen het kan niet tijdelijk worden weg geschreven.... maar misschien moet ik eens beter naar de rechten kijken....

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan