z-potoka.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@gast0231
Nog een design waar een copyright op zit ook nog. Tenminste dat staat in het template..beter een GNU/GPL template pakken... of inderdaad zelf ontwerpen...tenslotte pretendeer je dat te doen (SeaSoft/I4U)

@jordie91
Net als Raymond zit ik met de vraag of dat echt het zwembad is...en waar zijn de gasten...ik zie een veld, netjes gemaait...maar geen tent, caravan of camper te zien...

Als je dan toch liegt over een vermeend zwembad, lieg dan ook over de campingasten...zet alsjeblieft wat tenten neer...zet de locale bevolking ertussen en maak daar foto's van...want geen gasten, daar komt niemand op af.

Laatst bewerkt door een moderator:
We designen natuurlijk alles zelf, maar dit was ook maar ff een voorbeeld.

'K heb DIT design van ons bureau even aangepast voor jullie.

Yeah right, ga alsjeblieft iemand anders bedriegen...
Code:
<meta name="description" content="interneto svetainių kūrimas" />
<meta name="keywords" content="dizainas" />
<meta name="author" content="Romano studija | http://www.roman.lt/ | Copyright (C) 2007. All rights reserved." />

Als je een site wilt voor laten doen als je eigen mag je toch beter de code doorzoeken naar bewijzen dat je er zelf weinig aan hebt gedaan.

Bewijs? Whoops :rolleyes:

Ohw wacht, wat kom ik nou tegen... De "bedrijfssite" van SeaSoft
Ik heb deze website gemaakt in samenwerking met een aantal vrienden.
Zelf gemaakt? Wel sportief dat je hem dan ook hier aanbiedt.

Nou wat toevallig, ook de "drastisch" veranderde site van I4U kan ik hier downloaden.
Het is inderdaad gemaakt op basis van een gedownloade template van een vriend, maar er is een hoop veranderd, aangezien er eerst totaal andere kleuren gebruikt zijn.

Volgende keer als je een site laat checken maak ze dan a.u.b. zelf en lift niet mee op het talent van een ander :confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Tha Devil,

Bedankt voor het uitzoeken.

Hij valt behoorlijk door de mand op deze manier.
Ik ga me beraden op het sluiten van dit topic!
Op zo'n manier worden we gewoon in de zeik genomen.

Momenteel werken we aan de problemen, aangezien IK deze designs niet zelf maakte, maar een andere persoon binnen I4U. Alle websites zijn momenteel offline, en we werken nu aan nieuwe, die ECHT van ons zijn. Ditmaal doe ik ALLE design zelf, en waneer ze af zijn, vermeld ik het hier.

:Dsensicane kijkt nog even naar New kids on the block...
Die mensen ***len net zo uit hun nek als hierboven:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan