Zacht geluid Samsung A40

arnoudj44

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2014
Op mijn Samsung Galaxy A40 staat het binnenkomende geluid van een gesprek ineens heel zacht. Ik heb vanalles geprobeerd zoals volume instelling maximaal maar niets helpt. Via de luidspreker is het wel goed, maar met mijn telefoon tegen mijn oor hoor ik nauwelijks iets van de andere kant van de lijn.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Dankdank, Paul

Bedankt voor je reactie.
Heb ik helemaal gevolgd maar helaas zonder resultaat. Ik denk dat ik nu maar alle fotoos en adressen eraf haal (Waar zit alles, zoals Whatsapp bestanden, berichten en al mijn apps.) en dan reset naar fabrieksinstellingen. Als dat niet helpt dan is ie stuk. Maar ik snap niet hoe. Er is fysiek niets gebeurd met het toestel. Dus rara?

Ga ik opzoeken. Maar Android sinds 2023 niet meer geupdated. Krijg geen updates meer om zo gedwongen een nieuw toestel te kopen.

Ik zie niet direct dat dit probleem met updates te maken heeft.

Sleep uw vinger omhoog of omlaag aan de linkerzijde van het afspeelscherm om de helderheid aan te
passen of sleep uw vinger omhoog of omlaag aan de rechterzijde van het afspeelscherm om het volume aan
te passen.
Wil dit?

Bedankt, maar dit werkt niet. Ik heb bij instellingen alle volumes al zo hoog mogelijk gezet. Ook zonder succes. Ik vermoed dat het toestel kapot is. Kan dat zomaar, spontaan?

Ja, alles kan defect raken. Heb je niet van die winkels die dagelijks dergelijke problemen meemaken?

Terug
Bovenaan Onderaan