Zachte microfoon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Humes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Humes

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2009
Hallo mensen van het HELPMIJ forum, ik heb reeds al ergens anders hulp gevraagd maar de belgen waagde er geen antwoord aan :confused:

Ik zit dus met een probleem:
het is mijn microfoon.
De microfoon klinkt niet al te hard, daarom kunnen de meesten mensen mij niet goed verstaan. (Ventrilo en Call of Duty 4)

Ik weet dat dat de optie 'Microphone boost' bestaat, maar die optie is niet beschikbaar in mijn scherm.
Onder output heb ik bij geavanceerd staan: 'Limited output' (nutteloze optie :rolleyes: )
En onder Input is het niet mogelijk om bij de geavanceerde opties te kijken, die is greyed out.

Drivers zijn helemaal up-to-date en alle schuifjes staan naar mijn weten ook op max.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik een headset gebruik Creative HS 400 met een buigbare en afneembare microfoon (wat ook redelijk nutteloos is)

Ik hoop dat dit een bekend probleem is, ik wil namelijk gewoon mijn mic boosten (het liefst niet met behulp van een programma)

Groeten,
Humes

Dat is toch niet goed dat greyed-out, want daarachter zit dacht ik die Mic Boost. Kan het zijn dat als je naar die eigenschappen gaat, de geluidskaart actief is? Door een player, programma of Skype/MSN? Stop die programma's dan eerst, en probeer het nog eens.

Nee, dit heeft geen zin, zelfs zonder programma's als Ventrilo en MSN krijg ik nogsteeds niet de mogelijkheid op naar Geavanceerd te gaan :(

Het valt me wel op dat onder Opnemen de Opnameregeling wel aan te passen is (staat voluit), maar dingen zoals CD-Volume, microfoon volume, line in en studio mix ook totaal niet aan te passen is...
Ik vat het niet meer, bij apparaat beheer staat dat er niks mist...

Klopt, maar het gaat mij om CoD4, daar staat deze al voluit.

Oplossing gevonden! [Link]

Voor andere mensen die dit probleem hebben:

Ga naar je Volumeregeling (hoofdvolume) En klik op eigenschappen, onder OutPut zal in de lijst ook 'Rear Pink In' staan (of Front als je de vooringang gebruikt).
Dit eenmaal toegevoegd moet je op geavanceerd drukken en daar is de Microfoon boost te vinden!

... wie stopt het dan ook onder Output....

Toch bedankt voor jullie help ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan