zakelijke e-mail instellen in Outlook op Mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iris17

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
hoi,

e-mail instellen met POP3/Imap is niet zo mijn ding... lukt gewoon niet echt soepel terwijl het vast niet ingewikkeld is. Dus, wie kan mij in kaboutertjestaal uitleggen hoe ik een POP3/Imap e-mail installeer in Outlook op diverse PC's en Mac's... De prive-outlook-mailboxen moeten blijven bestaan.

Ik hoor graag!

Dank

mvrgr

Iris

Hallo Iris. Heb je hier wat aan. Ik heb geen Mac en ook niet zakelijk. Dus misschien kun je hier je weg vinden. Het is een tip. Klik

Zakelijke Vervanger voor Entourage

hoi,

ben nu toch al een tijdje aan het zoeken maar kan het niet echt vinden:
Welk programma adviseren jullie me? Ik heb nu Entourage (en uiteraard ook Outlook). Entourage vind ik plezierig voor zakelijk gebruik, maar het wordt niet echt meer ondersteund en is niet gratis.

Welk ander (bvk gratis) mailprogramma is er dat ik naast mijn (prive)Outlook kan gebruiken en waar ik mijn zakelijke mail kan laten binnenkomen en versturen (met een afbeelding als handtekening en een goede afzender (dus niet huppelepup@outlook.com maar huppelepup@zakelijk.com).

En, als ik voortaan dat mailprogramma ga gebruiken, blijft mijn oude mail dan ergens bewaard (dat zijn nl mijn externe hersenen...) en kan ik die mail binnen halen op alle Apple-apparatuur (oa mobiel).

Hoor graag van je.

dankje

Iris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan