Zakelijke mail beantwoorden via hotmail of gmail met eigen domeinnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoerd brouwers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2011
Berichten
4
Goedendag,

Ik heb het volgende probleempje waar ik niet echt uitkom.:shocked:

Ik heb een website voor zakelijke doeleinden.
Nu heb heb ik ook een zakelijk info@adres die ik via webmail bekijk.

Nu heb ik dit zo ingesteld dat hij alle mail doorstuur naar Hotmail of gmail
Nu wil ik graag mijn klanten beantwoorden via Hotmail of gmail want dat werkt nu eenmaal lekker, alleen dan zien ze natuurlijk mijn normale gmail of Hotmail adres en niet mijn zakelijk info@adres.
Dat is niet zo netjes en zou graag mijn zakelijk info@adres mee sturen.

Is dit zo in te stellen in Hotmail of gmail?
Ben al tijden aan het zoeken op internet en instellingen maar kom er niet echt uit.

Met vriendelijke groet
Sjoerd
:)
 
Hallo sjoerd,

In gmail kan je, hoewel ik het nog nooit geprobeerd heb, emails versturen vanaf een ander email adres.
Hiervoor ga je naar "Instellingen", "Account en Import". Daar zie je als 2e optie "E-mailberichten sturen vanaf:"

Hoe het precies werkt kan ik je niet melden, probeer het eens! :)
 
Ja dat kan:

http://www.freeemailtutorials.com/w...ptions/changeReplyToEmailAddressInHotmail.php

Doe ik al jaren en werkt perfect! Het mooie is dat wanneer de ontvanger de mail beantwoord de mail ook weer netjes naar je zakelijke adres gaat.

28189863.png
 
Laatst bewerkt:
beantwoorden in hotmail komt niet bij iedereen aan!

Tot zo ver gelukt, maar nu:shocked:

Ik heb het nu dus zover dat ik mijn zakelijke mail laat doorsturen via hostnet naar mijn Hotmail account.
In mijn Hotmail account heb ik het antwoordadres kunnen aanpassen zodat ik met mijn zakelijke domeinnaam mail, maar toch Hotmail kan gebruiken.
Verder heb ik in Hotmail nog bij instellingen veilige afzenders mijn domeinnaam ingevoerd anders kwam alle inkomende mail in ongewenst terecht.
Nu heb ik het volgende probleem, dat als ik de inkomende mail wil beantwoorden dan komen ze niet bij iedereen aan?
Vreemde is dat ik ze wel 1 van mijn 3 Hotmail accounts binnen krijg, maar op de andere niet!
Bij verzonden staat gewoon dat hij ze heeft verstuurd!

Nu weet ik het ff niet meer:confused:
Iemand nog tips?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan