zakelijke ringtone nokia 6310i

Status
Niet open voor verdere reacties.

ariekan

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Leuk al die top 40 ringtones.... maar ik heb een zakelijke gsm en ik hoef geen Rob de Nijs en Justin Timberlake melodie.....

Iemand een url waar ik mijn standaard melodie kan uitbreiden met wat normale klanken?

Als je op Google zoekt op business ringtone geeft hij dit als resultaat: Google Ik vraag me af hoe die Viva Bobby Moore ringtone klinkt, ik krijg hem niet gedownload...

zakelijke ringtone

het bewijst maar weer hoe slecht de markt is voorzien van zakelijke ringtones.... eerder genoemde sites had ik al bezocht en liep op niets uit...

Wellicht een ideetje voor de exploitanten?

Iemand nog meer url's?

De meeste zakenmensen hoor ik met de melodie van Nokia zelf meestal. En die klinkt best wel zakelijk vind ik :)

Bij zakenmensen hoort een zachte ring - ring of piep - piep uit hun telefoon te komen.

ringtone

Leuk dat er gereageerd wordt... maar ik schiet er geen $%#$ mee op! Niemand een url in de aanbieding?

van alle tijden

Ondanks dat de originele post al van een paar jaartjes terug is, is dit volgens mij nogsteeds actueel. Ook ik stoor me iedere keer als ik een nieuwe telefoon heb aan de beperkte voorraar normale, zakelijke ringtones die er standaard op een GSM zitten.

ik heb het opgelost via zakelijkeringtones punt nl

succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan