Zal ik laggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlamer12

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
Berichten
41
Hallo,

ik wil waarschijnlijk een xbox 360 kopen maar nu zit ik met de volgende vraag. Als ik er een koop wil ik wel online kunnen gamen maar het is niet mogelijk om draad te leggen(lang verhaal:p) nu wil ik dus gewoon draadloos maar nu weet ik niet of ik dan hard ga laggen. Ik begin vooral te twijfelen omdat ik ook een wii en pc heb. Op mijn pc lag ik redelijk vaak als ik online game maar op mijn wii nooit!!!! nu kan het dus aan mijn pc liggen of de wii is gwn heel goed:p. wat denken jullie?

mvg

vlamer12
 
Een kameraad van mij heeft een ontzettend slome internet verbinding. En ik kan gemakkelijk met hem Call of duty Modern Warfare 2 online spelen ( op de xbox360 ). Ik zelf heb een zeer snelle verbinding en ik kan tijdens het gamen gewoon volledig downloaden met nieuwsgroepen!:thumb: Het laggen zal wel meevallen. Dat komt mede doordat je heel veel lag-vrije servers hebt tegenwoordig!

Een Xbox360 is het geld zeker waard :p Alleen betalen voor Xbox-live zuigt maarjah. Toch blijft een pc het mooiste!
 
Laatst bewerkt:
bedankt

ik weet genoeg ontzetend bedankt allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:p

mvg

vlamer12
 
Een kameraad van mij heeft een ontzettend slome internet verbinding. En ik kan gemakkelijk met hem Call of duty Modern Warfare 2 online spelen ( op de xbox360 ). Ik zelf heb een zeer snelle verbinding en ik kan tijdens het gamen gewoon volledig downloaden met nieuwsgroepen!:thumb: Het laggen zal wel meevallen. Dat komt mede doordat je heel veel lag-vrije servers hebt tegenwoordig!

Een Xbox360 is het geld zeker waard :p Alleen betalen voor Xbox-live zuigt maarjah. Toch blijft een pc het mooiste!

en vooral het leuke aan modern warfare 2 is.. dat je geen servers hebt maar mensen die server spelen..
wat jij dus waarschijnlijk niet bent omdat je aan het downloaden bent :p

maar volgens mij heb je nu 2 topics lopen over 1 onderwerp
 
Een kameraad van mij heeft een ontzettend slome internet verbinding. En ik kan gemakkelijk met hem Call of duty Modern Warfare 2 online spelen ( op de xbox360 ). Ik zelf heb een zeer snelle verbinding en ik kan tijdens het gamen gewoon volledig downloaden met nieuwsgroepen!:thumb: Het laggen zal wel meevallen. Dat komt mede doordat je heel veel lag-vrije servers hebt tegenwoordig!

Een Xbox360 is het geld zeker waard :p Alleen betalen voor Xbox-live zuigt maarjah. Toch blijft een pc het mooiste!

sorry ik weet dat ik zei dat ik genoeg weet maar ik wil graag een ding weten heeft jou vriend dan kabel of wireless??

mvg

vlamer12
 
sorry ik weet dat ik zei dat ik genoeg weet maar ik wil graag een ding weten heeft jou vriend dan kabel of wireless??

mvg

vlamer12

vlamer12, ik heb al sinds dag 1 een xbox 360 met wireless internet.
Op dat moment had ik een verbinding van 8 down en 0,5 up. Toen ging het vrijwel lagloos.
Dus het zal wel loslopen.

succes
 
vlamer12, ik heb al sinds dag 1 een xbox 360 met wireless internet.
Op dat moment had ik een verbinding van 8 down en 0,5 up. Toen ging het vrijwel lagloos.
Dus het zal wel loslopen.

succes

alweer sorry maar wat bedoel je met loslopen??:p
 
Ik ben een Xbox360 fan. heb er zelf ook een. online is geweldig(beter dan ps3(vind ik)) maar ik raad je die draadloze stick ten strengste af. iedereen die ik ken die zon ding heeft gehad heeft er spijt van
 
Een kameraad van mij heeft een ontzettend slome internet verbinding. En ik kan gemakkelijk met hem Call of duty Modern Warfare 2 online spelen ( op de xbox360 ). Ik zelf heb een zeer snelle verbinding en ik kan tijdens het gamen gewoon volledig downloaden met nieuwsgroepen!:thumb: Het laggen zal wel meevallen. Dat komt mede doordat je heel veel lag-vrije servers hebt tegenwoordig!

Een Xbox360 is het geld zeker waard :p Alleen betalen voor Xbox-live zuigt maarjah. Toch blijft een pc het mooiste!

had jou vriend dan wireless of niet?

mvg

vlamer12
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan