zal ik veel verschil merken

Status
Niet open voor verdere reacties.

tattooboy

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
hallo iedereen

ik heb een pc met een ati 3850 512 pci-e videokaart , ik game op de pc , nu wil ik zaterdag een ati 4870 1024 mb halen is dit een goeie kaart en zal ik veel verschil merken met me games enzo ? vergeleken bij die 3850 ?

of raden jullie mij een andere kaart aan voor maximaal 150 euro

groetjes tattooboy

Als je nog steeds met een Amd athlon 64 3700+ en 2Gb geheugen draait, zou ik het niet doen

nee op phenom 9550 en 6 gig geheugen

heb gelijk me systeem aangepast stond me oude nog in

Laatst bewerkt:
Dat is een goede kaart ja maar gebruikt wel wat stroom dus zeker zien dat u voeding het trekt.
Ik heb die kaart ook en ik speel crisis zonder enig probleem.

Laatst bewerkt:
chieftech 450 watt

bij paradigit staat op de site minimaal 450 watt dus zou toch goed moeten zijn

Laatst bewerkt:
Is wel voldoende .
Let er wel op dat die 4870 kaart een apparte voedings aansluiting heeft en die moet uw voeding ook hebben.

Asus EAH5750 is deze nog beter dan de 4870 of niet want de nieuwe serie is toch zuiniger ?

die 3850 die ik nu erin heb heb zon 6 pins conneter op de kaart die is nu ook apart aangesloten bedoeld u die ?

Ja inderdaad daar heb ik het over.
Heb net even mijn doos boven gehaald en daar staat op dat hij minimum 500W nodig heeft en 2 van die 6pins connectoren,maar het gaat hier wel
over een XFX HD4870 xxx kaart en dat is een van de fabriek uit overclockte kaart.

Laatst bewerkt:
ow oke misschien gewoon andere voeding erbij nemen dan ?

en die 5750 is die beter dan de 4870 ?

ow oke misschien gewoon andere voeding erbij nemen dan ?

en die 5750 is die beter dan de 4870 ?

Of die echt beter is weet ik zo niet ,die 4870 heeft een geheugenbus van 256bit en die 5750 eentje van 128bit.
Ik stel voor dat u even wat googled en wat reviews en vergelijkingen opzoekt over de desbetreffende kaarten daar zult u zeker veel wijzer uit worden.
Die 5750 is wel zuiniger wat stroomverbruik betreft.

Laatst bewerkt:
oke dank je wel ik ga morgen ff google dank je wel ik ga slapen

HD5770 is ongeveer even goed, maar wel zuiniger. Ook heeft de HD5xxx DX11 ondersteuning wat ook handig kan zijn.
De HD4870 is alleen goedkoper.

@ marsmannetje jij bedoeld de 5770 ? ik had het over de 5750 of is dat bijna hetzelfde want de prijs van de 5750 valt erg mee 130 euro ofso en die 4870 kost 119,95

maar als ik het zo hoor kan ik beter voor de 5 serie gaan

alvast bedankt groetjes tattooboy

oke dank je wel , ik zit nu echt te twijfelen of toch een 4870 te nemen mijn voeding van chieftech 450 watt moet ik die echt vervangen of kan ik het hiermee doen

ik heb net de xfx radeon 4870 1 gig ddr5 gehaald samen met een cm 620 watt voeding nu kijken hoe me spellen draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan