zal mijn PC nieuwe games kunnen ondersteunen wanneer...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iceman8

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2011
Hallo,

Ik heb nogal een oude PC (Dell Dimension 5000), en ik zou graag nieuwe games willen spelen zonder een hele nieuwe PC aan te willen schaffen.

Ik heb op dit moment Windows 7 geinstalleerd (32-bits versie), en zal hieronder even een lijstje maken waar mijn PC dan al niet op draait:
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80Ghz (2CPU's), ~2.8Ghz
Geheugen: 1024MB
Videokaart: NVIDEA GeForce 6800 met 504MB geheugen

Zoals je ziet is mijn RAM geheugen, als het geheugen van mijn videokaart nogal weinig. Ik vroeg me dus af, mocht ik dit upgraden, door bijvoorbeeld zoiets te kopen: http://www.crucial.com/uk/store/mpartspecs.aspx?mtbpoid=82B2C1E8A5CA7304
, mijn PC daadwerkelijk sneller maken, en er nieuwe games op spelen?
Ik weet niet zo heel veel van PCs, en vraag me af als ik mijn RAM geheugen upgrade, ook nog een processor upgrade nodig heb, omdat de processor dit misschien niet allemaal aankan ofzo??? Ook zou ik graag willen weten wat voor opties ik heb voor het verbeteren van mijn videokaart, of ik hiervan ook zomaar het geheugen van kan upgraden, of dat ik beter een hele nieuwe videokaart kan kopen?

Mochten jullie nog meer willen weten over mijn PC dan kun je dat hieronder kwijt, en dan zal ik het op proberen te zoeken. In ieder geval super bedankt dat dit uberhaupt gelezen wordt, dan wel antwoord op wordt gegeven!

Groetjes

Upgraden zal niet meer te doen zijn. Veel te verouderd. Vergeet het maar. Koop maar een nieuwe computer.

Of koop een nieuwe inhoud(denk hier aan; Moederbord en alle andere apparaten die een pc nodig heeft) tenzij het een merk pc is niet, maar als die zelf samengesteld is dat kan jet doen die kast is toch niet zo'n rol of wel?

Bedankt allemaal, ik zal zeker kijken voor een upgrade setje, want ik heb deze PC namelijk niet samengesteld toen ik hem kocht, maar gewoon een PC van de dell site gehaald. Dus wanneer er iets wordt vervangen, moet de rest dat wsl ook. Ik ga daarom maar kijken naar een upgrade setje, en wat dat allemaal gaat kosten, en wie weet heb ik daar later weer een vraag over. Anders zal ik maar gewoon een nieuwe PC moeten kopen.

In ieder geval bedankt voor de reacties!

Maar onthoud wel dat er geen grafische kaart bij zo'n kitje zit he ;) .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan