zalman 7000A of 7000B koeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

marsmannetje

Meubilair
Lid geworden
31 dec 2000
Even een vraag die hopelijk niet te lastig is.

Ik heb afgelopen zondag een Zalman 7000b AlCu koeler besteld.
Vandaag heb ik ontvangen een Zalman 7000a AlCu koeler, de oudere versie dus.

Nu zit ik dus te twijfelen wat te doen.
Ik ga in elk geval t niet zomaar accepteren, maar kan ik beter wat geld terug vragen, of kan ik de koeler beter laten vervangen?

Kwalitatief is de koeler B iets beter dan de A, dat weet ik, maar of t veel scheelt weet ik dus niet.

Wie weet raad?

Kreeg je ook de reden te horen waarom ze je een oudere versie gaven? Anders is dit natuurlijk geen manier om producten af te leveren bij je klanten.

Ik weet niet precies wat het verschil tussen beide is en ook niet het verschil qua geld, maar als je besluit de huidige koeler te houden, zo ik wel het verschil qua geld terugeisen.

Dat is het lastige, muurhond.
De prijs op tweakers.net scheelt niet zoveel.
Eigenlijk niets zelfs.

Ze hebben er niets bij gezegd. Volgens de factuur is een 7000B geleverd en niet een 7000A.
Het bedrijf verkoopt de A versie niet eens. Kennelijk is het er 1 van een oude voorraad.

Van de zalman-site:
※ The 7000B has slightly improved upon the 7000A heatsink not only in performance, but in a 7g weight reduction. The 7000B comes with the easy-to-use Fan Mate 2, and even includes a high strength fiberglass reinforced plastic Backplate for use with AMD Sempron/AMD64 motherboards.

Ik zou dan gewoon de 7000B eisen. Je hebt deze immers ook besteld en voor betaald. Helemaal nu blijkt dat de 7000B ook nog es beter presteert.

Mijn idee, ze moeten leveren wat je vraagt.

okee!
Dat ga ik dan ook vragen, dan kunnen ze altijd zelf met een voorstel voor compensatie komen.

Dank voor t advies!

zelfs een email beantwoorden is teveel werk voor dat 'bedrijf' :mad: .
(zelfs geen automatische reply)

Ik wacht nog een dag anders maar een negatieve reactie op tweakers.net, dan reageren ze namelijk wel...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan