Zandlopertje en verder geen resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

knudde-fan

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2003
Hallo daar aan degene die mij (hopenlijk) kan helpen....

Ik heb een probleem met het internet-gebeuren n.m. :
als ik bij sommige websites een bepaalde link (b.v. foto's van een hotel o.i.d.) aanklik krijg ik een zandlopertje in beeld en er is verder geen reactie....als ik op "escape" druk en dan op "vernieuwen" krijg ik de desbetreffende pagina wel ,maar het lijkt naar mijn inziens niet de gebruikelijke methode.
Een ander goed voorbeeld van mijn probleem is als ik bepaalde on-line game mappen wil downloaden verschijnt er dat irritante zandlopertje in mijn monitor en als ik dan op esc. en vernieuwen druk loopt de hele zaak vast !? Zelfs toen ik naar deze link werd doorverwezen moest ik eerst op "escape" drukken en daarna op "vernieuwen".

Als iemand mij begrijpt en een oplossing voor mijn probleem heeft, uitleg a.u.b. op z'n boerenfluitjes want ik heb niet zoveel sjoege van dit alles.

Mijn computer heeft :
Windows XP home-edition
Intelpentium-4 2.66 Ghz
256MB RAM-geheugen
UPC internet aansluiting
(als deze info enig nut heeft ? voor een desbetreffend persoon)

Alvast bedankt voor het lezen....

Sander

Scan eens op spyware met AdAware en Spybot.
Gebruik als je die niet hebt "zoeken" op helpmij.
Leeg je C:\windows\tempmap.
Verwijder bestanden in temporary internetfiles via internetopties.

Laatst bewerkt:
Nou Andre in ieder geval bedankt voor de suggestie om eens op "spyware" te scannen (ik heb adaware gedownload) want ik kreeg +/- 170 meldingen van spyware en ik heb ze allemaal uit m'n computer gegooid.

Maar nu is daarmee mijn probleem(pje) nog steeds niet van de baan....kan het misschien zijn dat dit wordt veroorzaakt doordat ik enige tijd geleden "Java time-script" (o.i.d.) heb gedeinstalleerd ?
Zelfs nu ik jouw reactie wil bekijken moet ik eerst op "escape" drukken en vervolgens op "vernieuwen" voordat ik dit bericht te zien krijg.

Overigens zoek ik met regelmaat via windows-verkenner mijn template bestandjes op en verwijder deze in de prullebak.

Sander

Misschien is die deinstallatie niet zo best geweest. Hoe wordt java op dit moment bij je uitgevoerd?
Wat spyware betreft. Het kan geen kwaad ook spybot te downloaden (meteen updaten) en te runnen. Die vindt weer andere dingen dan AdAware.
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan