zeer enrnstig probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Ik zit vanaf gisteravond met een probleem; als ik mijn computer opstart, kan ik gewoon normaal in windows komen. Later als ik zown 10 min (verschild per keer) gewoon bezig ben, start de pc zich automatisch opnieuw op!! Als hij dan weer opstart voert hij de schijfcontrole uit en als ik gewoon weer in windows kom staat er de volgende melding in beeld:

uw systeem is hersteld van een ernstige fout!:mad:

Dit is allemaal gebeurt nadat ik die zelfde avond een videokaart udate heb gedownload van nvidia.com(:evil: :evil: ) Kan het hiermee te maken hebben?? misschien heb ik de verkeerde gedownload??

dus ik kan eigenlijk niks beginnen met mn pc nu...

Wie kan mij helpen of heeft dit probleem ook al eens gehad:thumb:

alvast bedankt.....:thumb: vinnie

ohwjah dit was ik nog vergeten:

als ik de pc handmatig afsluit(ja daar heb ik dan nog wel de tijd voor:)) lijkt het wel of hij toch niet volledig zichzelf afsluit want elke keer als ik de pc daarna weer opstart komt de hardeschijfcontrole weer in beeld:mad:

ik heb systeem herstel ook al geprobeert........ werk nie

Als je windows in kan komen, ga dan eens naar;
Deze computer>eigenschappen>geavanceerd>opstart- en herstelinstellingen>vinkje weghalen bij "Automatisch opnieuw opstarten".
Je krijgt nu een blauw scherm met een foutmelding in plaats van dat de pc opnieuw opstart.
Plaats die melding eens hier.

Welke Detonator heb je gedownload?

Vidiokaart verwijderen in veiligemodus onder apparaatbeheer, opnieuw opstarten en de juiste drivers installeren.

Geplaatst door crash
Als je windows in kan komen, ga dan eens naar;
Deze computer>eigenschappen>geavanceerd>opstart- en herstelinstellingen>vinkje weghalen bij "Automatisch opnieuw opstarten".
Je krijgt nu een blauw scherm met een foutmelding in plaats van dat de pc opnieuw opstart.
Plaats die melding eens hier.

Welke Detonator heb je gedownload?

detenator is, welke update????:o

en is zal eens kijken of ik de tijd heb om hem te lezen:)

er is een probleem gevonde. windows is afgesloten om schade te voorkomen

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:

Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstaleerd. is dit een nieuwe instalatie, vraag de leverancier dan of er nieuwe windows-updates zijn die u nodig hebt.

Als de problemen zich blijven voordoen, dient u alle nieuwe hardware en software te verwijderen of uitteschakelen. schakel bios-geheugenopties zoals caching of het maken van schaduwkopieen uit.

als u voor het verwijderen of uitschakelen van onderedelen de veilige modus moet gebruiken dient u de computer opnieuw op te starten, op f8 te drukken om de geavanceerde opstartopties te selecteren en vervolgens de veilige modus te kiezen.

Technische informatie(mogelijk in het engels)

*** STOP: 0X0000000A (0X FFFFFFFC,0X0000000,0X8053223E)

Bezig met starten van fysieke geheugendump
De fysieke gehuigendump is voltooid.
Neem contact met de systeembeheerder of de afdeling Technische ondersteuning op voor hulp (en dan komen er wat vreemde tekens)

dit is hem

Bijlagen

Na het terug zetten van mijn orginele drivers( die van medion) is mijn probleem nog steeds niet verholpen....

hij geeft nog steeds de zelfde fout melding....

wie weet wat ik nu moet doen

Heb je wel eerst de oude verwijdert uit configscherm/software en daarna pas de andere geinstalleerd?

Iedereen super bedankt!!!!!

Ik heb het voor elkaar gekregen (tenminste tot nu toe:o ) om de pc weer voor elkaar te krijgen!

Nu heb ik no een vraag:

Ik heb windows opnieuw geinstaleerd over de oude, dus alle dingen op mijn harde schijven staan er nog maar ze staan nie meer bij start->programma's en ook niet meer bij configuratie scherm -> software

Hoe krijg ik ze hier weer terug???

Alvast bedankt:thumb: Vinnie:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan