Zeer gek probleem met videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

volvogangster

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2008
Berichten
152
Ik heb net een nieuwe pc samengesteld met als videokaart de Asus HD7850 2GB DDR5 en hij werkt prima, maar ik loop tegen het volgende probleem aan:

Op willekeurige momenten, dus zowel als de pc niets doet als wanneer de pc veel doet, krijg ik opeens een BSOD. In deze BSOD staat iets over atikmpag.sys.
Dit duidt op mijn videokaart, dus ik ben gaan googlen en ik vond iemand met exact hetzelfde probleem. Het gekke hierbij is, dat deze persoon ook exact dezelfde PSU heeft: Coolermaster GX 750W.

http://windows7forums.com/blue-screen-death-bsod/80793-new-graphics-card-bsod-atikmpag-sys.html


Dus het probleem is op hele willekeurige momenten, meestal niet eens bij het spelen van games, krijg ik een BSOD en die BSOD duidt op een probleem met mijn Grafische kaart.

Wie kan mij hier verder meehelpen of doe ik er zelfs beter aan een andere grafische kaart te halen?
 
Om te beginnen de laatste nieuwe drivers al geprobeerd?
 
Heb net met atiman de hele zooi eraf gegooid, toen heb ik via de Asus product pagina de nieuwste drivers geinstalleerd, Stond bij dat die 5 juni geupdate waren. Dus ik zal eerst kijken hoe het nu is. De BSOD's komen niet al te vaak, zoals gezegd heel willekeurig en ongeveer 1 keer in de twee dagen. Maar vandaag intensief pc gebruikt en heb er 2 gehad reeds. Maar dus nu moet ik kijken hoe het nu is met deze drivers, (als het niet dezelfde zijn die ik al had), en anders nog nieuwere van de amd site zelf halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan