zeer goed signaal, slechte download van niet meer dan 110Kb/s

Status
Niet open voor verdere reacties.

thepapa35

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2011
Ik word gek. ik heb fantastisch signaal maar downloaden gaat gemiddeld met 85kb/s. Ik download via torrents en heb 100% gezondheid.nu download ik 60's music. grootte 355 MB download snelheid 117,9 en het duurt nog 42 minuten. laptop met 2 gig werkgeheugen. xp moet ik instellingen veranderen?

Ik ben benieuwd of iemand me in iedergeval naar de 700Kb/s kan helpen.

bedankt voor de moeite vast

Hoi,
welkom op Helpmij
je downloadsnelheid is afhankelijk van verschillende factoren. B.v. of all je instellingen in je torrentclient goed staan, port geforward ect.
Bovendien is het van belang hoeveel seeds aan je download hangen. Hoe meer seeds en peers des te sneller is doorgaans je download.

Laatst bewerkt:
Ik download express deel voor deel. Nooit twee downloads tegelijkertijd. Seeders aantal is ontzettend goed. kan het zijn dat het signaal ergens door "geknepen" wordt? wat bedoel e met Port geforward?

zoek in de instellingen van je torrent programma op welke poort hij gebruikt,
ga in je router instellingen naar "port forwarding"
"forward" het poortnummer naar het lokale ip adres van je pc waar de torren software op draait

het vervelende is dat ik een duitse router heb. dus port forwarding komt niet in het rijtje voor. wij hebben een fritz.box 7270.

ik gebruik UTorrent bedoel je poort voor inkomende verbindingen? proxyserver staat op "Geen".

Onderstaand heeft automatisch een poort toegewezen. poort 80.

Portfreigabe
An FRITZ!Box angeschlossene Computer sind sicher vor unerwünschten Zugriffen aus dem Internet. Für einige Anwendungen wie z.B. Online-Spiele oder das Filesharing-Programm eMule muss Ihr Computer jedoch für andere Teilnehmer des Internets erreichbar sein. Durch Portfreigaben erlauben Sie solche Verbindungen.
Liste der Portfreigaben
Aktiv Bezeichnung Protokoll Port an Computer an Port
HTTP-Server TCP 80 Computer-Onno-1

Het probleem hoeft niet per se bij je poorten te liggen (is wel het meest logisch). Het kan ook zijn dat je signaal goed is maar dat het downloaden van data enorm traag is. Hoe staat het bij jou met youtube, gaat daar het laden wel snel. aangezien ik dit probleem laatst ook ben tegengekomen, toen deed youtube het ook amper (de flimpjes).

hallo ik ben er weer. sorry dat het wat geduurd geeft. filmpjes kijken via youtube gaan goed zonder hakkelen. ik download echt met een max van 118 ofzo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan