Zeer hoog Geheugen Verbruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

daand

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
Berichten
1.122
Hallo,

Ik heb Windows XP Embedded SP1 op mijn laptop staan om er een installatie van temaken. Maar nu ben ik hem aan het updaten updaten naar SP2 maar de update programma verbruikt nu 614MB ram. En mijn laptop is dan ook zeer traag


Specificatie laptop:

Acer Aspire 5315

Intel Celeron 550 2GHZ

2GB Ram

320GB Hardeschijf WDC

Maar toen ik 1GB ram had en een 80GB Had ik naar mijn weten geen last van

OS is nu Windows 7 Enterprise 90 Days Trial
 

Bijlagen

  • Hoog Verbruik Memory.png
    Hoog Verbruik Memory.png
    85,7 KB · Weergaven: 56
Hallo,

Ik heb Windows XP Embedded SP1 op mijn laptop staan om er een installatie van temaken. Maar nu ben ik hem aan het updaten updaten naar SP2 maar de update programma verbruikt nu 614MB ram. En mijn laptop is dan ook zeer traag


Specificatie laptop:

Acer Aspire 5315

Intel Celeron 550 2GHZ

2GB Ram

320GB Hardeschijf WDC

Maar toen ik 1GB ram had en een 80GB Had ik naar mijn weten geen last van

OS is nu Windows 7 Enterprise 90 Days Trial


ik denk dat een volledige wipe van de harde schijf noodzakelijk zal zijn .
en ook het eenvoudigste maak even een bacup van alles en begin dan aan de herinstalatie

tip als je instaleerd trek de kabel uit de internet poort heb al gehad dat virus binnelopen tijdens de instalatie.
stop hem er terug in instaleer firewall en download sp2 - sp3
 
ik denk dat een volledige wipe van de harde schijf noodzakelijk zal zijn .
en ook het eenvoudigste maak even een bacup van alles en begin dan aan de herinstalatie

tip als je instaleerd trek de kabel uit de internet poort heb al gehad dat virus binnelopen tijdens de instalatie.
stop hem er terug in instaleer firewall en download sp2 - sp3

Ik ga ok effe XP Home Downloaden en installeren naast Win7, omdat ik dit nu niet kan draaien onder 7 wel Onder de Windows Xp Mode

PS:ik heb XP home al wel,maar zonder SATA erin dus ben XP Met SATA Drivers erin aan het downloaden, omdat de orginale CD Kapot is

PS: IK heb er vandaag erover nagedacht. Ik installeer wel XP Als ik Windows 7 orgineel heb gekocht. Dus totzover met Windows XP Mode Toepassingen dat in mijn start menu staat
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan