zeer laag verbonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

toy

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
20
Ik heb een desktop computer met draadloos internet.Ik heb een wifi stick achter in mijn usb poort die zorgt voor verbinding met een acces point dicht bij mijn telefoonaansluiting.mijn klein werkkamertje is zo'n vijf meter vandaan en zit wel een deur open voor verbinding. Volgens boekje moet er goed verbinding zijn maar ik kom tot 11mbps en zegt mijn PC zeer laag verbonden dua kan internet niet op.Mijn provider doet er niks aan,ik zit soms hele week zonder internet maar wel betalen.Wie kan mij helpen aan een oplossing??aub ik ben radeloos en depressief van tele2. help deze ouwe heertje met uw idee of een oplossing.bij voorbaat mijn zegen aan jullie,laat eens van je horen. Toy.
 
Tip

Usb sticks voor draadloos netwerk is ook niet de beste oplossing. Ik zelf raad aan om een draadloze netwerk kaart te kopen die je door iemand er in laat zetten. En ik las dat het een 11 MB verbindingskaart is. Dat is vrij laag en heb ik zelf heel veel evaring mee met een PDA. De verbinding tussen een router/accespoint lopen niet echt vlekkeloos.

11MB is netwerk B
54 MB is netwerk G

Dit zijn de meest voorkomende netwerk kaarten. Je hebt ook nog het N netwerk van 300 MB maar dan moet je router het ook ondersteunen anders heb je er niks aan. Dus ik zou voor een Netwerk G kaart (54 MB per sec) en die plaatsen in je pc. Dit bereik is 5 x zo groot en dus ook veel sterker. Voordeel is ook dan je weer een USB poort vrij hebt en niet bang hoeft te zijn dat je hem kapot maakt. De usb stick houden voor bijvoorbeeld een laptop of een nood geval dat je hem nodig hebt.

Dit is mijn advies aan u.

P.S. 54 MB netwerk kaarten geven aan het bereik van 100 mb maar in praktijk is dat vaak maar 50 of soms zelfs 30 meter. Dit ligt allemaal aan de omgeving en de apparatuur.

Met vriendelijke groet,

Helpdeskje
 
an helpdeskjegaat mijn zegen en dank ,zal zeker Uw advies volgen...doeiiiiiiiiiiiiiiiii:thumb:
 
draadloos Int. verbinding

Beste bravenborsten bedankt voor al Uw hulp.Oplossing is gevonden
dank zij jullie advies.2x :thumb: doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan