Zeer langzaam internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

boyke_b

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2006
Ik heb vandaag een SITECOM WL-535 54G Wireless router gekocht en aangesloten op 2 computer maar mijn internet is nu heel langzaam daarvoor had ik gewoon met een kabel en toen was hij gewoon perfect, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Ik heb windows xp media center 2005, een kabel aansluiting, McAfee firewall en ik maak verbinding door middel van een usb stick. Aan de Firewall ligt het volgens mij niet want die heb ik al een keer uitgeschakelt en hij was even langzaam.
En als ik mijn muis op het icoontje rechts in de hoek hou staat er dit:

* draadloze netwerkverbinding (sitecom)
* snelheid: 48,0 Mbps
* signaalsterkte: Zeer goed
* status: verbonden

Kan iemand mij helpen?

Ik heb vandaag een SITECOM WL-535 54G Wireless router gekocht en aangesloten op 2 computer maar mijn internet is nu heel langzaam daarvoor had ik gewoon met een kabel en toen was hij gewoon perfect, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Ik heb windows xp media center 2005, een kabel aansluiting, McAfee firewall en ik maak verbinding door middel van een usb stick. Aan de Firewall ligt het volgens mij niet want die heb ik al een keer uitgeschakelt en hij was even langzaam.
En als ik mijn muis op het icoontje rechts in de hoek hou staat er dit:

* draadloze netwerkverbinding (sitecom)
* snelheid: 48,0 Mbps
* signaalsterkte: Zeer goed
* status: verbonden

Kan iemand mij helpen?

ik heb ook sitcome en bij mij is het 100 Mbps

Draadloos werk altijd iets trager dan bedraad, zeker als deze beveiligt is omdat de data eerst nog gecodeerd en vervolgens gedecoodeerd moet worden.

Ja, maar bij mij is het niet iets trager maar internet werkt gewoon bijna niet.
Ik las ook op de site van dixons (waar ik hem heb gehaald) dat er duurdere routers zijn die sneller zijn is dat meschien een oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan