Zeer langzame internetpagina opbouw

Status
Niet open voor verdere reacties.

jtvd

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
108
Hallo

Ik heb een probleempje::eek:
Ik zal eerst een en ander uitleggen..

ik heb een nieuwe modem/ router en een nieuw abonnement bij Online 8mbsp
voorheen had ik 3,5 mb ook bij online met een andere modem router en alle liep goed..
Maar ik wou wat sneller.. dus over naar 8 mbps.

Maar.. als ik een internetpagina open.. had ik beter een inbelverbindingkunnen nemen..qua snelheid..:evil:

Google.nl duur soms 30 seconden als het al lukt.. hoe meer plaatjes hoe langer de pc werk heeft.:shocked:
Online gebeld en hun zeggen dat hun lijn goed werkt tot aan de modem. tip van hun.. mogelijk een virusscanner aan staan, firewall aan staan, te veel "rommel"op de pc.. slechte kabel van de pc naar de router..
Dus ik de pc in kooptoestand teruggebracht (Aldi pc ± 1 jaar oud) geen virus scanner er op gezet, firewall uit.. resultaat .. niets het zelfde..de bekabeling is het zelfde als van de vorige router en werkte dus goed..

Het rare is wel als ik van een nieuwserver download dat de verbinding prima is men dus de 8 mbps haalt..
Maar doe ik de speed test op speedtest.com dan word deze pagina niet geheel geladen.

De andere tip was dat mijn explorer niet goed was en ik er firefox op moest zetten maar ook hier het zelfde resultaat...:confused:

Iemand een idee waar ik het zoeken moet..
ALvast bedankt,
JTvD
 
Hallo

Slotje mag er op...

Ik denk dat ik het al gevonden heb...
De nieuwe modem is niet helemaal in orde..
Ik krijg een nieuwe...

Rony_Balony bedankt voor je reaktie... :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan