Zeer low Budget Laptop voor oa studie en Low graph. gaming

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skipo1993

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2013
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een laptop die ik voornamelijk ga gebruiken voor mijn studie.

Echter speel ik ook graag online games, voornamelijk World of Warcraft.

Ik wil zulke online games echter wel zonder LAG kunnen spelen. Ik hoef hierbij geen High settings maar rond de lage medium/low settings.

Nu komt het.. Mijn budget reikt tot maximaal 500-550 euro.

Hoop dat jullie mij kunnen vertellen waar ik vooral op moet letten of mij misschien een laptop aanraden?

Alvast bedankt!

Skipo1993

Zoals besproken in de chat is dit een hele mooie laptop voor een gunstige prijs, echter weet ik niet zeker of hij nog leverbaar is, misschien dat je Staples even moet mailen hierover?

Linkje naar laptop op site Staples

K1pje, ik heb gemaild, ik laat je weten zodra ik bericht terug heb, maar dit is volgens jou, naar mijn budget, de beste laptop!?

Ik denk dat de link kan k1pje toch wel de best is. Je kan denk ik World of Warcraft op Highe spelen..
Ik heb een Acer computer met maar 512 mb grafische geheugen en ik kan alle nieuwe games zoals Tomb Raider op law spelen. Dus kan je op die laptop zeker medium of high spelen.

Ik heb 4 gb ram en Intel core i3

Helaas is die Laptop niet meer leverbaar,op geen enkele site, weten jullie misschien nog iets anders!?

geef dan een betere suggestie zou ik zeggen Wakmen, want hier heeft niemand wat aan ;)

Misschien dat hij dan toch wat geld vrij kan maken ;) Want het is een hele goede laptop ik vind dat raar dat hij maar 649 euro kost :d

@HandTruxEurope
Helemaal mee eens.
Niet te moeilijk doen.

@Skipo1993
Ik persoonlijk denk dat je voor je studie en een beetje gamen binnen dat budget goed moet kunnen slagen.
Enkele overwegingen:
1. Voor uiterlijkheden betaal je geld - daarom hebben voetballers altijd de mooiste meisjes ;D
2. Voor specificaties betaal je geld - daarom verdienen voetballers veel geld ;D
3. Voor het merk betaal je geld - daarom kost een kaartje bij Barcelona ook minimaal 75 euro ;D
4. De rest is gebakken lucht - daarom zijn gebakken peren ook niet lekker ;D

Nu het belangrijkste:
Kijk of je gemakkelijk bij de koeler/ventilator kan komen - fysiek dus.
Zo niet, dan heb je elke 3~6 maanden een probleem.
1 van mijn Acers moet ik volledig uit elkaar halen 3 uur werk en vervolgen weer in elkaar schroeven 3 uur werk.
37 kleine schroefjes 'all over the place' om alleen maar bij de ventilator te kunnen komen.
Let hier en op de mogelijkheid om geheugen te wijzigen op (!!!).

Tip 2:
Let op je koopt een laptop met x geheugen.
Meestal over 2 geheugen banken verdeeld.
2 GB betekend 1 GB in de 1 en 1 GB in de ander.
Wil je naar 4 GB dan moet je beide geheugens vervangen voor 2 GB, and so on.
Beter is een laptop met 3 geheugen banken.

Tip3:
Meestal, let wel meestal kun je bij een 17" uitvoering 2 harde schijven plaatsen.
Bij mijn 17" Acer kan dit wel, bij mijn 15,6" Acer niet.
Persoonlijk vind ik dat erg prettig.
Mijn belangrijkste verschillen tussen de 2:
17" vs 15,6:
2 harde schijven - 1 hard schijf
3 geheugen banken - 2 geheugen banken
aparte ingang naar mijn ventilator - alleen bereikbaar door het volledig demonteren van de laptop.
shared video kaart - aparte video kaart (1024 MB).

Goed goan!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan