pierre90
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 jun 2007
Ik zit met een probleem waar nog niemand voor mij een oplossing heeft kunnen bedenken. Ik gebruik een draadloze router van sitecom (wl-153). hieraan staat 1 vaste pc en draadloos moeten er 2 laptops op. Wanneer er verbinding is werkt alles perfect. Alleen is er 1 probleem. Wanneer ik 's ochtends mijn laptop aanzet krijg ik een melding: beperkte service en heb ik geen internet...
ik moet dan eerst naar de kamer van de andere laptop lopen en die aanzetten. wanneer ik dat heb gedaan en ik maak opnieuw verbinding doet hij het. Iemand vertelde mij de optie dat ik via die andere laptop verbinding maak met het draadlozenetwerk maar dit is niet zo, omdat het probleem ook vaak andersom is. Ook is het zo dat wanneer ik de andere laptop uit zet mijn internet verbinding het gewoon blijft doen.
Een mogelijke optie had ik zelf wel gevonden maar ik heb geen idee hoe ik dit moet veranderen. Bij de meeste computers is de gate-away hetzelfde als hun IP-adres en dit is bij mij niet zo. Is er iemand zo technisch om mij hiermee te helpen

Een mogelijke optie had ik zelf wel gevonden maar ik heb geen idee hoe ik dit moet veranderen. Bij de meeste computers is de gate-away hetzelfde als hun IP-adres en dit is bij mij niet zo. Is er iemand zo technisch om mij hiermee te helpen