zeer raar!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

smulliesmul

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2001
na te hebben geformateerd, is mijn probleem nog niet opgelost!!!!
pc loopt weer om de haverklap vast,maar beeld bibbert niet meer.
heb gister gemeld dat er 2 x 256mb geheugen in zit , dat is dus niet zo, is maar 256 , zou het daar aan kunnen liggen ????
wie weet nog raad?????of wordt het een nieuwe, alhoewel deze nog maar 2 jr oud is :( :(

meestal duidt dat op een defect rondom de PCI sloten (of AGP), heb je een videokaart op een PCI(AGP) slot, of netwerkkaart?

zou best kunnen dat 1 van die aan het afsterven is, heb hetzelfde hier op mijn stageplaats.

probeer eens de netwerkkaart eruit te halen en te booten, en als je onboard VGA hebt eens de videokaart eruit te halen en te booten?

kijken of het 1 van die 2 is...

vdeokaart is niet onboard, dus zou ik de netwerkkaart eruit moeten halen en dan?????srry dat ik zo dom doe

netwerkkaart er even uit halen en opstarten, kijken of hij nog hetzelfde probleem geeft.

dan heb je toch wel iets hardwarematigs goed fout zitten.

al HD test gedaan?
andere HD aangesloten en getest?
Geheugen misschien versleten?

probeer eens foutcontrole...

rechtermuisknop op de harde schijf -> eigenschappen -> extra -> fout controle

dat gaat dus niet want als die opgestart is slaat ie gelijk vast.........denk dat dit een nieuwe word:(

Je hebt geformatteerd, hoe en waarmee.
wat doet de computer wel.
welk besturingsysteem zit erop.
wat bedoel jij met vastslaan.
krijg je foutmeldingen, piepjes of iets dergelijks.

geformateerd omdat de muis alle kanten opvloog, beeld bibberde en om dat de pc steeds vastslaat, daar bedoel ik mee:dat ik geen foutmeldeingen of piepjes krijg maar dat ie niks meer doet, blijft staan op waar ik mee bezig was,reageert nergens meer op dan. heb xp prof erop,
soms doet ie het wel even, en nu blijft ie dus weer vaststaan bij stap 5 -19% hd controle.

Hoe heb je geformatteerd?

Hoi.
HDD kun je testen met bijv.
PowerMax (www. Maxtor.com) of met HDD regenerator !
Dit werkt vanaf een floppy, dus voordat Windows opstart.
Even een andere PC gebruiken om zo'n progje te downloaden.
Anders kan ik je wel wat sturen op 'n PC die werkt.
Geef me dan even een e-mail adres waar ik het heen kan sturen.
Greetz,
Harry.
.

Hoi
Ben je gek op spam.
zo nee haal dan je e-mail adres hier even weg.

en dat formatteren was dat snel of normaal en fot32 of ntfs

mijn ervaring is dat als het geheugen en de hd goed zijn, en je systeem blijft onstabiel, dat je met het vervangen van het moederbord heel vaak (ik tot nu toe altijd) van je problemen af bent. maar ja, moederbord vervangen doe je niet zo snel :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan