zeer smalle behuizing !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Canyon

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2002
Hallo,

Ik ben een behuizing aan het maken van plexiglas. Nu was ik van plan om een zeer platte kast te bouwen (8 cm hoog). Maar nou stoot ik op het volgende; ik moet mijn videokaart niet rechtop maar plat in de kast zien te krijgen.

Wie weet het volgende te vinden: een AGP-kaart die je in het normale AGP slot zet, waarna je een videokaart horizintaal erin kan plaatsen? Ik weet dat ze bestaan, maar ik weet niet hoe je ze noemt, dus ernaar zoeken is moeilijk !

alvast bedankt...

ik weet wat je bedoelt, maar ik heb het alleen ooit gezien in de vorm van een soort lintkabel. Daarbij was wel sprake van veel prestatieverlies.

je komt nog interessante dingen tegen als je ernaar zoekt (bv. met veel furore de introductie van het AGP slot). Dit zou een nood-oplossing kunnen zijn:

Een kaart voor in je PCI slot, daar kun je dan met een kabel een losse kaart met PCI en AGP slot op aansluiten. Het is alleen niet echt een performance-oplossing vanwege de 33mhz PCI sloten. het is trouwens wel oud, want volgens mij is het een AGP2x slot...

Laatst bewerkt:
ik had er ook een foto bij maar die was te groot. bij deze.

Bijlagen

• agp op pci.jpg
    agp op pci.jpg
    57,1 KB · Weergaven: 64
Ik bedoel dat ik de videokaart haaks in de kast moet plaatsen!

Geplaatst door meelman
je komt nog interessante dingen tegen als je ernaar zoekt (bv. met veel furore de introductie van het AGP slot). Dit zou een nood-oplossing kunnen zijn:

Een kaart voor in je PCI slot, daar kun je dan met een kabel een losse kaart met PCI en AGP slot op aansluiten. Het is alleen niet echt een performance-oplossing vanwege de 33mhz PCI sloten. het is trouwens wel oud, want volgens mij is het een AGP2x slot...

Das gewoon een pci voor ide, ik denk niet dat je dit bedoelt

Geplaatst door Canyon
Ik bedoel dat ik de videokaart haaks in de kast moet plaatsen!

ja, je stopt deze kaart in het pci slot. Die is niet breed, dus dat is geen probleem. Met IDE kabels (vind het vreemd dat ze die gebruiken, maar goed) verbind je het stuk in je PCI slot met het andere gedeelte. Dat andere gedeelte kun je overal (dus ook plat in je kast) neerschroeven, als je kabel maar lang genoeg is.

'T is een beetje omslachtig en niet goed voor de prestaties van je pc maar zo zou je het in principe op kunnen lossen.

Ik heb zoiets ooit gezien ik weet wat hij bedoelt er zijn soort standaartjes die je in je agp slot kunt steken.. en dan kun je de agp kaart er zo in de zij in prikken:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan