zeer traag internet met 20 mb/s ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

louwman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2010
(Ik begin even met te zeggen dat ik weinig verstand heb van computers)

Hallo, wij hebben thuis net nieuw internet van Ziggo (20 mb/s), eerst merkte ik er echt helemaal niets van dus is er een nieuwe router aangeschaft daarna ging het wel wat beter maar sinds 2 dagen doet - welliswaar alleen bij mij - het internet het weer zeer traag. 10 kb/s als ik een bestand download. Ik heb net met een programma malwarebytes' anti-malware heel veel 'gevaarlijke' bestanden eraf gegooid maar hij is nog steeds erg traag. En als ik via google Chrome op het internet wil komen geeft hij deze error: Fout 106 (net::ERR_INTERNET_DISCONNECTED): De internetverbinding is verbroken. Is er iemand die mij kan vertellen wat er aan de hand is?

Mvg,

louwman

Makkelijkste oplossing:systeemherstel naar een punt voor het probleem begon.

Helaas, ik heb een system restore gedaan naar begin Februari maar hij is nog steeds uitermate traag en google chrome geeft nog steeds dezelfde fout, ik denk overigens dat die fout een fout is in me firewall.

Laatst bewerkt:
Het is gelukt, ziggo had de filmware niet geinstalleerd op de modem.

Ik moest de resetknop van de modum 25 seconde ingedrukt houden en vervolgens installeerde de filmware zich uit zichzelf wat 25 minuten duurde. Misschien handig voor mensen die ook traag internet hebben of internet wat er geregeld uitvalt met een ubee modem.

mvg,

Louwman :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan