(Ik begin even met te zeggen dat ik weinig verstand heb van computers)
Hallo, wij hebben thuis net nieuw internet van Ziggo (20 mb/s), eerst merkte ik er echt helemaal niets van dus is er een nieuwe router aangeschaft daarna ging het wel wat beter maar sinds 2 dagen doet - welliswaar alleen bij mij - het internet het weer zeer traag. 10 kb/s als ik een bestand download. Ik heb net met een programma malwarebytes' anti-malware heel veel 'gevaarlijke' bestanden eraf gegooid maar hij is nog steeds erg traag. En als ik via google Chrome op het internet wil komen geeft hij deze error: Fout 106 (net::ERR_INTERNET_DISCONNECTED): De internetverbinding is verbroken. Is er iemand die mij kan vertellen wat er aan de hand is?
Mvg,
louwman
Hallo, wij hebben thuis net nieuw internet van Ziggo (20 mb/s), eerst merkte ik er echt helemaal niets van dus is er een nieuwe router aangeschaft daarna ging het wel wat beter maar sinds 2 dagen doet - welliswaar alleen bij mij - het internet het weer zeer traag. 10 kb/s als ik een bestand download. Ik heb net met een programma malwarebytes' anti-malware heel veel 'gevaarlijke' bestanden eraf gegooid maar hij is nog steeds erg traag. En als ik via google Chrome op het internet wil komen geeft hij deze error: Fout 106 (net::ERR_INTERNET_DISCONNECTED): De internetverbinding is verbroken. Is er iemand die mij kan vertellen wat er aan de hand is?
Mvg,
louwman