Hey, heb via deze site meerdere oplossingen met computerprobleempjes gevonden maar ik zit nu echt vast 
Ik ben pas verhuisd en heb KPN gekozen als provider. Via LAN is er geen probleem met het internet maar zodra ik draadloos wil internetten gaat het zeeeeeeer traag. Soms duurt het een aantal minuten en soms laad een pagina helemaal niet op. Er is wel een sterke signaalsterkte. Voor het verhuizen had ik ook KPN en had ik precies de zelfde probleem. Af en toe deed het draadloos internet daar wel, soms wel voor een paar dagen maar meestendeels kreeg ik een fout melding met "beperkt tot geen internetverbinding" en een probleem met mijn ip adres.
Hier is wat meer informatie, misschien dat dat beter helpt
-Welk modem?? KPN experia box TG787
-Geen router
-Alle kabels zijn nieuw dus zou geen probleem moeten zijn.
-Statuslampjes? Alles groen
- Windows XP
Bij voorbaat dank :thumb:

Ik ben pas verhuisd en heb KPN gekozen als provider. Via LAN is er geen probleem met het internet maar zodra ik draadloos wil internetten gaat het zeeeeeeer traag. Soms duurt het een aantal minuten en soms laad een pagina helemaal niet op. Er is wel een sterke signaalsterkte. Voor het verhuizen had ik ook KPN en had ik precies de zelfde probleem. Af en toe deed het draadloos internet daar wel, soms wel voor een paar dagen maar meestendeels kreeg ik een fout melding met "beperkt tot geen internetverbinding" en een probleem met mijn ip adres.
Hier is wat meer informatie, misschien dat dat beter helpt

-Welk modem?? KPN experia box TG787
-Geen router
-Alle kabels zijn nieuw dus zou geen probleem moeten zijn.
-Statuslampjes? Alles groen
- Windows XP
Bij voorbaat dank :thumb: