Zeer trage internet verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

LuckyLuke

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2004
Beste internetvrienden,

Sinds gisteren is het openen van allerlei webpages ENORM traag geworden.
programma's en akties op locale PC gaan wel snel.
Nu ben ik sinds gisteren bezig geweest om een programma van mijn harddisk te verwijderen maar dit lukte niet omdat ik continue een error kreeg dat ik een certificaat mistte of zoiets ( programma Roxio)

Toen heb ik hulp gekregen via Helpmij om via Regedit het e.e.a. te verwijderen, maar dit lukte ook niet.

Sindsdien is mijn webverkeer ontzettend traag gaan werken.

Ik heb vanmorgen via eerder gestelde vragen van leden met hetzelfde probleem vervolgens het volgende uitgevoerd:
Ik heb Malwarebytes gedraaid => geen infecties
CCleaner gedraaid
Harddiskdefragmentatie uitgevoerd
maar alles blift nog even traag werken.
Ik heb geprobeerd om mijn virusscanner te deleten om vervolgens uit te zoeken of deze misschien e.e.a dwarszit, maar bij verwijderen van de AVG v.8 krijg ik de melding: Dialog with id "Avg4EsDlg en kan zelfs deze niet meer verwijderen. Ik begin nu langzaam een beetje gek te worden. Wie o wie kan mij met dit probleem helpen of heeft een oplossing? Alvast heel hartelijk bedankt voor de hulp

Doe een systeemherstel naar het moment dat alles nog goed werkte...
Joop

Beste allen,

Ik heb Super AntiSpyware nog gedraaid, en hierbij werden er toch nog 8 infecties gevonden, waaronder 1x een Rogue virus 6x Adware tracking cookies en 1 Trojan horse. Deze heb ik gekilled en het lijkt er nu op alsof alles weer goed werkt, althans mijn internet is weer redelijk snel geworden.
In elk geval hartelijk dank voor jullie hulp en adviezen.

grz.

Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan