Zeer trage laptop -> help?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Valkyrie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2010
Al een tijdje is mijn laptop heel traag. Het internet is heel langzaam en als ik internet open, word eerst de melding gegeven dat de pagina niet kan worden weergegeven. Als ik het adres nog een keer aantik of de pagina vernieuw dan verschijnt mijn startpagina wel. Dit is echter heel irritant als je dat steeds weer moet doen.
Daarnaast duurt het laden van een pagina heel lang en loopt internet snel vast. filmpjes of video's kijken is onmogelijk tenzij je van schokkend beeld houdt dat telkens vast blijft staan op een beeld voor enkele seconden terwijl het geluid gewoon doorgaat.
Ook heb ik 139 GB waarvaan 100 GB volstaat maar ik heb geen idee waarmee. Zou dat iets te maken kunnen hebben met mijn trage laptop?
Ik heb gisteren een bericht gelezen over iemand die hetzelfde probleem had op de site. Iemand (Buffy?) heeft toen aangeraden om eerst Housecall op de laptop los te laten. Die heeft toen 2 virussen opgespoord waarvan één een Trojan Horse was. Hierna HijackThis geinstalleerd en een log gekregen maar daarvoor heb ik iemand nodig die mij kan helpen om het te vertalen naar iets wat ik wel versta... :confused:
Dit is mijn allereerste bericht hier, ik ben echt een groentje dus excuses als dit onder het verkeerde onderwerp is geplaatst maar alle hulp is welkom!

laat die zooi er opstaan (kan heel soms handig zijn) het maakt je computer echt niet heel veel slomer je zou kunnen voor komen dat het opstart
uitvoeren>msconfig>tablad opstarten>uitvinken wat niet op mag starten >gaat er iets verkeerd opstarten in veilige modus

btw welk os heb je ik weet dat xp lekker draait met minimaal 10 gb vrije ruimte op de hdd

EDIT:ik bedoel niet dat het niet handig zou zijn als je alle ongebruikte software er afgooit

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan