Zeer vreemd probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stephan12

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2009
Hallo,

Ik heb net een torrent gedownload (H.A.W.X. Demo, via Utorrent) Als ik hem opstart krijg ik opeens Adobe Reader te zien en zegt die dat er geen bestand word gevonden. Ik afsluiten, naar m'n bureablad, en wat ik zie is dat bijna alle pictogrammen een Adobe Reader pictogram zijn.. dus ik denk.. :koffie: en ook in Windows Verkenner, Start etc. zijn bijna alle bestanden (vooral .exe) adobe reader pictogrammen. Maar nou komt het ergste, als ik iets wil openen kan ik allemaal kiezen voor read, dus als ik op een pictogram klik, bijv. Battlefield 2, krijg ik Adobe Reader te zien, met het bericht dat het bestand niet kan worden geopend. Ik neem aan dat dit een virus is? Kan iemand mij helpen?

Vriendelijke groet, Stephan

p.s. Ik heb geprobeerd een foto van dit te maken, was het niet dat ik paint niet kan openen.:nee

Windows XP neem ik aan;
Probeer eens bij,
start, configuratie scherm, map opties, tabblad bestand extensies
naar .ink of .exe of Adobe Reader te zoeken om daarna te verwijderen.
ink zijn namelijk je snelkoppelingen om een programma aan te roepen.

Laatst bewerkt:
Start, configuratie scherm, (Klassieke weergaven) Mapopties
OF
Start, configuratie scherm, (Moderne weergaven) Vormgeving aan persoonlijke voorkeuze aanpassen, Mapopties

Bedankt! Ik heb het gevonden, alleen moet ik nu de .exe extensie met een ander progamma openen ofso? Ik begrijp nog niet echt hoe het werkt? Ik heb de extensie .doc met Word geopend en dat werkt nu:) Maar hoe doe ik dat met toepassingen?

naar .ink of .exe of Adobe Reader te zoeken om daarna te verwijderen.
met een .exe zul je geen probleem hebben ga anders maar eens naar
"Deze computer" C:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe
ik neem aan dat je nu windows media player krijgt te zien.
Maar als je windows media player wilt openen via 'start' 'alle programma's' niet dus dan is het de snelkoppeling (.ink) de schuldige! en niet het .exe extensie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan