Zeeslagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
naja ik weet nouw niet of ik mijn email mag posten maarja ik doe het gewoon als er misbruik in is moet je het voral klikken en geen medelijden habben maarja
mijn e-mail is: gabriele_zacca@hotmail.com alvast bedankt manheaver5!:thumb::D:rolleyes::p:(

Met alle respect voor VB, VB is naar mijn mening alleen geschikt voor "office" applicaties, applicaties zonder behoefte aan performance.

Een game/3d engine is mischien wel mogelijk met VB maar niet aan te raden.
Inderdaad, maar je kan beter in C# gaan werken, met XNA. Maar dan zit je weer met Windows (XNA) + windows (DirectX) + windows (C#.NET) + windows (Direct3D) = 4windows => alleen voor windows...

Laatst bewerkt:
Inderdaad, maar je kan beter in C# gaan werken, met XNA. Maar dan zit je weer met Windows (XNA) + windows (DirectX) + windows (C#.NET) + windows (Direct3D) = 4windows => alleen voor windows...

Maar het allerbeste kun je met C++ en SDL gaan werken (e.v.t. in combi met OpenGL)!!!

Maar het allerbeste kun je met C++ en SDL gaan werken (e.v.t. in combi met OpenGL)!!!
Waarbij SDL als Simple Direct Layer, een OpenGL-wrapper is :p
En om in die richting verder te gaan kan je voor 3D-weergave Ogre3D of IrrLicht gebruiken (maar er zijn nog andere cross-platform STL-compliant open engines)

Laatst bewerkt door een moderator:
Grappig om te zien dat een thread uit 2007 nog steeds "leeft" :P.

Maar eh, volgens mij heb ik welleens iets gelezen over .net op linux en mac, het heette Mono ofzoiets, ben het even vergeten.

Er bestaan hopen .net frameworks/emulators voor linux.. alleen werken de meesten enkel voor een klein aantal programma's..

Er bestaan hopen .net frameworks/emulators voor linux.. alleen werken de meesten enkel voor een klein aantal programma's..

Plus dat voordat je zo'n emulator aan de praat hebt je twee decennia verder bent! (ofwel, het levert vaak problemen op...:p:p)

Topic van twee jaar geleden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan