zelda, wat vinden jullie ervan?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Franz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Franz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
hallo,
ben nu al zo,n 2 dagen bezig met de windwaker.
toen ik begon, had ik zo m,n vooroordelen (cellshaded,
kiddy stuf etc)
na een uurtje spelen was ik helemaal om, wat een topper zeg

Geplaatst door Zpidey
ja.. dus?

gewoon een vraagje, of er nog meer mensen op dit forum dit spel spelen en wat ze er van vinden

Ik heb zelf bijna alle zelda games gespeeld, mijn favorite is toch wel zelda and the ocarina of time N64, die windwaker zou ik ook wel willen spelen heb geen camecube (xbox) maybe een keer een camecube huren. Maar ziet het er niet al te simpel uit net zo als die papermario?
Greetz
A.I.

Deze zelda rulezt. Die celshaded grapichs dat schip de tekst dat tover stokje de zee. DIT SPEL IS MEGA. shigie is er met zijn team is geslaagd om de zelda feeling en gameplay over te brengen zonder de serie te laten vastroesten. Zelda ownzt gewoon dik

Geplaatst door A.I.
Ik heb zelf bijna alle zelda games gespeeld, mijn favorite is toch wel zelda and the ocarina of time N64, die windwaker zou ik ook wel willen spelen heb geen camecube (xbox) maybe een keer een camecube huren. Maar ziet het er niet al te simpel uit net zo als die papermario?
Greetz
A.I.

Noppez nie zo als paper mario mooier en beter. Chek maar eens wat filmpjes. Orcarina of time is nu mijn favo ook nog maar ik ben met zelda op maybe 4%

Geplaatst door Sonic Youth
Is dit niet iets meer voor de praat hoek?
Het is een spel dat je speelt op een consule. Bovendien is zelda belangerijk genoeg om bij consule te staan.

Geplaatst door Dolfhin

Het is een spel dat je speelt op een consule. Bovendien is zelda belangerijk genoeg om bij consule te staan.

pecies, en ben alweer ff watverder met het spel,
en wordt alleen maar beter, en vooral mooier,
in het begin let je te veel op de controls, maar als je
die goed in de vingers hebt, dan zie je pas echt hoe goed dit spel gemaakt is

Heb je dat blaadje en die boomrang al? Dat is lachu met dat blaadje. De puzzels waarvoor je het blaadje kunt gebruiken zijn echt vet. Op een blad staan en dan met een blaadje sturen of dat stukje met die schatkist en die lift. In 1 woord adembenemend. Een zupper spel nintendo overtreft zichzelf.

hey dolfhin,
nee, na de eerste eindbaas, die vuurdraak ben ik teruggegaan, had in m,n haast wat dingen vergeten, oa
fototoestel.
had ff geen tijd om verder te spelen.....

Fotottoestel moet ik ook nog halen maar ach dat kan later ook wel. Eerst de tower of goddens maar eens overwinnen.
Heb je die triforce gezien je je quest status scherm? Die hoop ik nog eens te vullen met alle drie stukjes triforce. In OOT had jij der een zelda der een en gandorf dusse mischien kan je de triforce nu wel compleet maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan