Ik heb een complete Toon van Eneco gekregen van iemand die liever terugwilde naar de oude situatie (!) Deze kamerthermostaat krijgt de gegevens via WiFi vanuit de meterkast en de CV-ketel
Het enige waar ik niet aan uitkom zijn de twee sensoren die ik in de meterkast op/aan de gasmeter en de elektriciteitsmeter moet bevestigen, met name: waar precies op 'plakken'?
Mijn elektrameter (dubbele) in de meterkast is van Landis & Gyr en ik vind op de meter: ML230df6 434T. Hij is ongeveer 20 jaar oud.
Mijn gasmeter is enkele jaren geleden vervangen en daarop vind ik: VEG 21016
Eneco is niet mijn leverancier van energie, maar het apparaat zou ook (evt. met wat beperktere gegevens) moeten werken bij andere leveranciers.
Kan iemand helpen of heeft iemand een goede doorverwijzing?
Het enige waar ik niet aan uitkom zijn de twee sensoren die ik in de meterkast op/aan de gasmeter en de elektriciteitsmeter moet bevestigen, met name: waar precies op 'plakken'?
Mijn elektrameter (dubbele) in de meterkast is van Landis & Gyr en ik vind op de meter: ML230df6 434T. Hij is ongeveer 20 jaar oud.
Mijn gasmeter is enkele jaren geleden vervangen en daarop vind ik: VEG 21016
Eneco is niet mijn leverancier van energie, maar het apparaat zou ook (evt. met wat beperktere gegevens) moeten werken bij andere leveranciers.
Kan iemand helpen of heeft iemand een goede doorverwijzing?