zelf een pc maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

amixpl

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
ik wil graag een beter pc kopen. dus ik dacht ik maak er zelf een dan kan ik zelf weten wat er in komt en wat niet. maar ik heb nog geen verstand van computers. ik wil hem gebruiken om te gamen en goed internetten. ik wil graag de laatste games gewoon goed spelen. en ik wil veel geheugen. gewoon dat hij snel is. het enig wat ik wil weten is:

is het goedkoper om er een te maken dan er eentje te kopen?

en kan ik ook een eigen laptop in elkaar zetten?

Als je geen ervaring hebt om met pc's te knutselen, zou ik er gewoon een kopen. Het is goedkoper om een pc zelf in elkaar te zetten, en er zijn ook boekjes voor te koop om je te helpen met aansluiten enz. Een laptop kan je natuurlijk ook zel fin elkaar zetten, maar een goede laptop om de nieuwste games op te spelen is vaak erg duur. Als je wil gamen kan je dus het beste een desktop nemen.

Rowin

p.s. Het is makkelijker een desktop in elkaar te zetten, en ook makkelijker alle onderdelen te vinden.

je kan ook een beetje van beide nemen
je stelt zelf (of wij kunnen dat voor je doen) een pc samen
en deze laat je dan opbouwen door de winkel die sturen dan de pc op

dit is vaak beter dan het kopen van een al samengestelde game pc
je hebt dan nog mogenlijkheden om te upgraden en je bent zeker van je product omdat je dan precies weet wat er allemaal inzit

wij kunnen je helpen met het kiezen van onderdelen maar dan moet je wel een budget geven

Hier kan je een pc uitkiezen en die naar wens aanpassen, hoe je zelf wilt. Wij kunnen je evt. helpen met de beste onderdelen, maar geef dan inderdaad je budget.

bedankt firestorm, maar kan ik ook een hele krachtige laptop in elkaar zetten. of is een laptop daar te klein voor

nee daar is een laptop te klein voor

dat kun je heel beperkt doen bij alienware maar dat is super duur en dan heb je nog niet eens zon goeien laptop
dan ga je ongeveer 1500 euro neer tellen terwijl je voor die prijs een veel betere desktop kan kopen

bedankt die ga ik onthouden, maar stel je voor dat ik een hele goede desktop wil maken waarop ik alle nieuwste games goed kan afspelen. ik bedoel dat bijv. de configuratie van de game allemaal op medium kunnen en hij het gewoon makkelijk aankan. hoeveel gaat dat dan ongeveer kosten. ik wil er wel een paar jaar mee vooruit. ik vind het niet erg om eens in de 2 jaar een andere videokaart erin te doen, om het beter te laten afspelen. gewoon de prijs

Laatst bewerkt:
rond de 700+ met een AMD en ATI HD5770. Kan ook beter net een GTX460 maar word ie wel duuder

Laatst bewerkt:
Crysis_Warhead_Benchmark.jpg

Bron www.benchmarkrevieuws.com zoals je ziet is dat nog wat een verschil, hoewel ik het niet graag toegeef heeft Nvidia met de GTX460 een goeie relatief goedkope videokaart in handen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan