zelf een pc maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

amixpl

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
ik wil graag een beter pc kopen. dus ik dacht ik maak er zelf een dan kan ik zelf weten wat er in komt en wat niet. maar ik heb nog geen verstand van computers. ik wil hem gebruiken om te gamen en goed internetten. ik wil graag de laatste games gewoon goed spelen. en ik wil veel geheugen. gewoon dat hij snel is. het enig wat ik wil weten is:

is het goedkoper om er een te maken dan er eentje te kopen?

en kan ik ook een eigen laptop in elkaar zetten?

Als je geen ervaring hebt om met pc's te knutselen, zou ik er gewoon een kopen. Het is goedkoper om een pc zelf in elkaar te zetten, en er zijn ook boekjes voor te koop om je te helpen met aansluiten enz. Een laptop kan je natuurlijk ook zel fin elkaar zetten, maar een goede laptop om de nieuwste games op te spelen is vaak erg duur. Als je wil gamen kan je dus het beste een desktop nemen.

Rowin

p.s. Het is makkelijker een desktop in elkaar te zetten, en ook makkelijker alle onderdelen te vinden.

je kan ook een beetje van beide nemen
je stelt zelf (of wij kunnen dat voor je doen) een pc samen
en deze laat je dan opbouwen door de winkel die sturen dan de pc op

dit is vaak beter dan het kopen van een al samengestelde game pc
je hebt dan nog mogenlijkheden om te upgraden en je bent zeker van je product omdat je dan precies weet wat er allemaal inzit

wij kunnen je helpen met het kiezen van onderdelen maar dan moet je wel een budget geven

Hier kan je een pc uitkiezen en die naar wens aanpassen, hoe je zelf wilt. Wij kunnen je evt. helpen met de beste onderdelen, maar geef dan inderdaad je budget.

bedankt firestorm, maar kan ik ook een hele krachtige laptop in elkaar zetten. of is een laptop daar te klein voor

nee daar is een laptop te klein voor

dat kun je heel beperkt doen bij alienware maar dat is super duur en dan heb je nog niet eens zon goeien laptop