Zelf game pc samenstellen voor 650 euro ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mevlan

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2010
Hallo iedereen !

Ik wil binnenkort een game pc komen (zo snel mogelijk)
maar ik heb gehoord dat als je een game pc zelf samenstelt dat je het veel geld bespaard.
En dat wil ik natuurlijk ook doen.
Zou iemand voor mij een game pc willen samenstellen bij azerty.nl of andere site .
Ik kom namelijk van belgië , liefst een site van België maar van Nederland maakt niet veel uit.
Hij moet gwn veel aankunnen , mw3 op high ! en BF3 moet echt niet op High want die spelen ik toch niet.
Ik wil dat hij maximaal 650 euro kost mag een beetje erboven zijn.
Ik heb ook geen onderdelen die ik kan gebruiken voor deze pc dus alles moet ik hebben.
Ik heb geen OS nodig !

Kan iemand mij helpen ??

Groetjes !

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een toetsenbord en muis en monitor koop ik apart erbij.
Voor monitor erbij mag het allemaal samen 800 euro kosten ;D

Hier vind je een topic met ongeveer dezelfde vraag als die van jou:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/714457-Multimedia-PC.

Het is natuurlijk wel afhankelijk van wat voor monitor je erbij wilt, een nieuwe of toch een tweede hands? Een 19 inch of 23? Hoe meer je hieraan spendeert, des te minder budget er over blijft voor de aanschaf van je computer. Ook niet onbelangrijk, wil je Intel of AMD? Zelf ben ik zeer tevreden met mijn AMD 6-core (zie de link die ik geplaatst heb).

Voordat ik mijn computer gekocht had, heb ik wat research gedaan en kwam ook deze site tegen:
http://www.dragoncomputers.nl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage_new/product_id,1351/category_id,109/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,78/
Hier verkopen ze complete systemen maar kun je verzoeken e.e.a. aan te passen naar wens. Zelf ben ik voor een ander bedrijf gegaan wat dichter bij mij in de buurt is gehuisvest.

Ik hoor graag waar je voor gekozen hebt.

Ik heb gekozen voor die topic , ik ga een game pc bestellen bij gamepc.nl ; kan je zelf samenstellen en is erg goedkoop .
Erg bedankt voor uw hulp !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan