Zelf gebouwd, zo klaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaans

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2001
Berichten
238
Hallo!

Ik ben zeer bekend met het maken van pc's. Nu heb ik een Packerd Bell (lees Packard HELL) gekocht, straks zonder garantie, want die sloeg nergens op (genoeg gezeken nu).
Goed, nu vroeg een vriend van me of hij een laptop zelf zou kunnen bouwen. Tja.. dacht ik, een goede vraag. Ik gezocht op internet, helaas, geen resultaat. Vraag aan jullie experts. Is er een site waar op staat hoe je een laptop zelf bouwt, is dit uberhaupt wel mogelijk? Lijkt me wel een leuke uitdaging.. Dan kan ik mijn videokaart op mijn laptop ook snel vervangen.. bagger namelijk. Alvast bedankt!

Groeten,
 
Een hoop onderdelen van een laptop zijn erg duur. En ik denk dat als je alles wel los zou kunnen kopen dat je vele malen meer kwijt bent dan dat je een complete laptop zou kopen.
 
Hoi,

www.computerland.nl had ooit notebooks die je zelf kon samenstellen/configureren. Of dat nog zo is.
www.funprice.nl is een 'keten' die ook erg gericht is op zelfbouwers, dus wellicht kunnen ze je ook daar verder helpen.

Teun
 
Alvast bedankt voor het reageren! Kan goed zijn dat het duurder is, maar dan weet ik wel dat alle onderdelen A-merk zijn, dit vind ik namelijk erg belangrijk. Op de sites heb ik reeds gekeken, maar wat ik eigenlijk zoek is een site/boek waar in staat HOE ik een laptop moet bouwen en met welke onderdelen etc. etc. Zijn deze er ook?

Groeten,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan