zelf live update uitvoeren bij norton ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik heb norton internet security 2005.

Is het nu niet mogelijk om automatisch de live updates laten uit te voeren door norton zelf ?

Moet je instellen als dat niet is ingesteld.
voorbeeld in bijlage is van norton 2004 maar zal niet veel verschillen.

Heb ik allemaal ingesteld, echter wanneer ik norton open en op live update klik zijn er regelmatig nieuwe updates die ik dan kan installeren ?

Begrijp alleen niet, virus updates zijn toch belangrijk, dus als ik een week niet op liveupdate klik, ben ik niet up to date ?

Norton geeft, in normale omstandigheden, 1 X per week een update. In noodgevallen kan dit bijna elke dag zijn. Schakel zeker in NAV je Bloodhound in. Bij elk verdacht script gaat dan een melding komen.

Open je NAV -> klik Opties -> Handmatig scannen -> daar vind je bloodhound. Vink deze aan, indien nog niet gebeurd. Dit is voor NAV 2004 het geval. Maar 2005 zal wel niet veel verschillen

Daar is standaardbeveiliging ingesteld.

Maar moeten jullie ook manueel de liveupdate aanklikken ??

Neen. open NAV -> opties -> liveupdate. vink daar alle aanbevolen vakjes aan en je bent safe. De updates worden dan automatisch geinstalleerd.

Dat kun je uitvoeren wanneer je wilt, als je ziet dat er een open staat kan je deze downden , je kan ook wachten dat de virus scan deze aan meldt
..

Probeer mijn oplossing eens:

Bij PROGRAMMAS - BUREAUACCESOIRES-SYSTEEMWERKSET-GEPLANDE TAKEN staat SYMANTEC . Kies daar SCHEMA-GEAVANCEERD en stel daar de TAAK HERHALEN eens in op 1 uur. Bij mij ging het toen goed.

Groeten

Probleem is nu blijkbaar opgelost, bedankt allen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan