zelf samengestelde computer zou deze kunnen werken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxHolland

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
proccesor: AMD Phenom II X6 1090T € 145,90

moederbord: ASUS M4A79XTD EVO € 83,90

proccesor koeler: Noctua NH-D14 € 74,90

Ram: ADATA 8 GB DDR3-1600 Kit € 48,99

grapishe kaart: XFX HD6870 Dual Fan (HD-687A-ZDFC) € 149,90

geluidskaart: ASUS Xonar D1 € 59,90

hdd: Toshiba MK1001TRKB € 122,90

voeding: Cooler Master Silent Pro M 700W € 107,90

behuizing: Antec Twelve Hundred V3 € 164,90

loopwerk: LG BH10LS30 € 89,90

muis: Logitech Gaming Mouse G500 € 59,90

hebben jullie eventuele tips voor verbeteringen bijvoorbeeld dat ik voor weinig geld een betere pc heb zeg het dan vooral ik heb nog geen ervaring op het gebied van een pc bij elkaar zoeken dus (correct me if i'm wrong) dus tips/verbeteringen zijn welkom en zeg wat jullie zouden doen bvd.:D

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij...:thumb:

Ik heb je topic verplaatst van casemodden naar sectie aankoop nieuw systeem/upgraden.

Succes met je vraag.

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware

Laatst bewerkt:
Je kan je PC ook op Alternate.nl (bij de PC-Builder samenstellen) en dan geeft hij een melding wanneer iets niet past.
Dan kan je hem zelf in elkaar zetten, of dat laten doen.

De pcbuilder van Alternate geeft geen tips ter verbetering.Dat is wel de vraag hier.

Zou je voor de zekerheid dit in willen vullen?

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je?