Zelf wndows installeren zonder cd, mogelijk?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hm73
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hm73

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2011
Ik heb via mijn werk een geformateerde (afgeschreven) desktop kunnen kopen voor de kinderen. Alleen deze is dus geheel leeg. Er zit een sticker op van Wndows XP prof, dus dit zat er in het verleden op. Wat nu te doen? Kan er alleen xp prof op of ook een andere verse van windows? Kan ik dit zealf doen zonder installatiecd? Ik heb een recovery- cd van mijn laptop voor wndows xp? Kan ik hier iets mee?
Kortm: is ere een mogelijkheid om te installeren zonder aankoop windows of zonder de tusenkomst van een betaalde expert?

windows xp pro downloaden of van kennis/of vriend lenen
andere windows heb je geen activatie van ,zoals de sticker op je pc voor win xp pro is
die recovery cd heb je niks aan voor deze pc

de stikker moet je bewaren!!!!!!
Niet eraf halen, download (maakt niet uit welke site) DE JUISTE VERSIE VAN XP PROFFESIONAL, het mag een pakket zijn dat illegaal is, WAARBIJ JE DE ILLEGALE SERIAL ZELF MOET INVOEREN, DOE DAT NIET, VOER INPLAATS VAN DE ILLEGALE SERIAL, DE SERIAL IN VAN DE STICKER!! DAN IS ALLES LEGAAL

Groet,
Tim

Dankjewel, ik heb net gebeld met bedrijf en had al de indruk dat de licentiesticker belangrijk was. Nu nog een download zoeken. Kan ik deze op mn laptop dwnloaden, op usd zetten en dan naar mn "nieuwe" desktop? Of werkt anders?

Welkom op Helpmij...

Mocht je nergens een cd kunnen lenen en dus gaan downen:
Downen op bijv een andere pc.Dat met bijv Imgburn een iso op een cd branden.
Daarmee kan je dan de desbetreffende laptop mee installeren.(opstartvolgorde aanpassen in bios naar cd speler als first boot)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan