• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Zelfde aanpassingen op alle 365 bladen.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

leyton

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
Hallo samen,

Ik heb via mijn boekhouder een file toegestuurd gekregen om mijn kasboek digitaal bij te houden.
Dit is gemaakt in excel en bestaat dus uit 365 bladen. ( onderaan blad1-blad-2 enz )
Nu heb ik op de eerste pagina wat aanpassingen gedaan en gegevens toegevoegd.

Maar hoe kan ik nu de aanpassingen die gedaan zijn op de eerste pagina overbrengen op alle andere 364.

Kopieeren en plakken lijkt mijn niet te doen. is er een andere manier

Hoi,

Klik met rechtermuisknop op de naam 'Blad2' (want blad 1 had je immers al gewijzigd ... )
In het menu: 'Alle bladen selecteren'
Pas op blad 2 aan.
Klik op één van de bladnamen om de selectie ongedaan te maken (controleer op blad 1 of je inderdaad exact dezelfde wijzigingen hebt gedaan als eerder .... je zou anders wel eens gekke resultaten kunnen zien).

Laatst bewerkt:
Groepeer al je werkbladen (Rechtsklik op tab blad1 en selecteer Alle werkbladen selecteren). Elke wijziging die je nu doorvoert op blad1 wordt automatisch overgenomen op alle geselecteerde werkbladen.

lijkt me anders niet vanzelfsprekend 365 werkbladen !! Waarom kan dat niet op 1, daarmee voorkom je een hoop gezeik straks ?!

lijkt me anders niet vanzelfsprekend 365 werkbladen !! Waarom kan dat niet op 1, daarmee voorkom je een hoop gezeik straks ?!

Is wel zeer overzichtelijk hoor. de reden om dit allemaal in aparte bladen te maken is dat alles snel opvraagbaar is. de bladen noemen niet blad 1 enz, maar 01/01- 02/01 enz.

Toch wel zeer overzichtelijk hoor.

Bedankt voor de snelle en correcte hulp.

Opgelost.

Fantastisch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan