Zelfde email berichten steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

dickenannemiek

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2003
Mijn collega heeft 105 email-berichten naar mij gestuurd. Iedere email met een foto.

Heel lief en ik ben blij met de foto's!

Probleem echter: het ontvangen stopt steeds na ongeveer 68 berichten met een foutmelding. De volgende keer "ontvangen" begint Outlook Express opnieuw de 105 berichten binnen te halen! En opnieuw stopt dit na ongeveer 68 berichten. De tijd van verzenden (door de collega) blijft steeds gelijk.

Inmiddels al tientallen keren de 68 berichten binnen gehaald en weggegooid. Ik kom echter niet verder zo.

De collega bij geblokkeerde contactpersonen zetten, leidt er alleen toe, dat de berichten bij ongewenste mail gezet worden.

Wat te doen?

De foutmelding na het ontvangen van ongeveer 68 berichten:

[I]ProbDe server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop3.12move.nl', Server: 'pop3.12move.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0Fleem:

Haal de berichten anders via Webmail binnen, kun je vanaf daar de foto's opslaan en ook daar de e-mails verwijderen die je al hebt verwerkt.

Het is gelukt om de e-mails via webmail te verwijderen! :thumb:

Bedankt!

Wel nu een volgend probleem(pje?) dat Outlook Express bij Verzenden/ontvangen vraagt om de gebruikersnaam en wachtwoord voor de server. En ik kom met geen mogelijkheid "ingelogd" (12move werd Telfort... dus naam-t@telfort.nl of naam@telfort.nl of naam-t@12move.nl of naam@12move.nl).

Deze stonden op onthouden wachtwoord en login-naam.

Het wachtwoord en inlognaam werkt dus wel bij de web-mail!

Opgelost

Het schermpje ging over wachtwoord en login-naam bij mail (server).

Netjes uitloggen bij de Webmail bleek de oplossing!

Groet en nogmaals bedankt,

Dick

Mooi zo :thumb:

Zou je de status rechtsonder nog even op "Opgelost" willen zetten? Bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan