Zelfde in IE als in Firefox (Website)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wacht tot het volle maan is, slacht een geit en smeer het bloed op de harde schijf van je PC (wel met de klok mee smeren anders werkt het niet) :p

Maar serieus, hoe moeten we dat beantwoorden zonder de site zelf te zien?

Laatst bewerkt:
Ik wil best wel de link geven maar dat is waarschijnlijk tegen de regels in.

Welke code heb je nodig die van de website of van het java frame. Die kan ik eventueel wel geven.

Sorry, maar zonder het hele ding te zien wordt het lastig, waarom zou je geen link mogen geven?

Wat is er trouwens java, dat deel in het midden?

Is de bron code in IE anders dan in Firefox?
Overigens staat de naam van de site ook gewoon in het <title>-element.

Ik heb even gekeken, maar ik kom er ook niet achter waarom het java element in FF verder naar beneden staat. Mogelijk heeft het iets te maken met het niet goed pakken van box-sizing maar dat weet ik niet zeker.

Eh, RadeonXFX e.a.,
Zoals al 3/4 jaar geleden uitgebreid aangegeven is inbouwen van Minecraft op een eigen site volstrekt illegaal. :(
Het gaat om een gecrackte versie, en dat weet je heel goed
Toch ga je door met vragen stellen over hoe "jouw" Minecraft-site verbeterd kan worden
  • Op je site-screenshot staat dat het gaat om MC 1.2.5: dat is de laatste legale (complete) versie.
  • Er staat ook: "Copyright Mojang AB. Do not distribute". In het Nederlands: verboden te verspreiden. Daar ben je dus precies mee bezig...
  • Alleen al het gebruik van het Minecraft-logo is copyright-schending, dus het hele spel al helemaal.
  • Op copyright-schending staan bij een rechtszaak zware boetes en schadevergoedingen (plus gerechtskosten).
  • Op de site staan advertenties: je verdient dus aan het beschikbaar stellen van het gratis Minecraft spelen (= je lift mee op de populariteit van Minecraft = wordt bij een rechtszaak extra zwaar aangerekend).
  • Wie gratis Minecraft wil spelen, kan gewoon bij de officiële Minecraft-site terecht. Wie meer mogelijkheden wil hebben dan bij de gratis versie, moet betalen voor de complete versie. Verspreiden complete versie = inkomsten mislopen door Minecraft. De rechter zal bepalen hoeveel dat is, en daarvoor mag je dan ook dokken.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

=======
PS: Als je minderjarig bent, maakt dat voor de rechter geen verschil: boetes enz. blijven even hoog. Er is ook jurisprudentie dat minderjarigen zelf moeten opdraaien voor de financiële gevolgen. Dat betekent bij een veroordeling: zodra je inkomsten hebt (bv. een bijbaantje), kan je het verdiende loon meteen inleveren: totdat de 1000'en Euri boetes enz. betaald zijn.

• € 4067,93[/B] kosten van schadeloosstelling & juridische kosten (excl.de eigen advocaat) voor het gebruik van 1 (één) foto waar copyright op zat. :shocked:

Laatst bewerkt door een moderator:
Op verzoek van de TS'r vraag gesloten.
Tevens diverse linken verwijderd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan