zelfde laptop met andere specificaties?

Status
Niet open voor verdere reacties.

the cable guy

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2001
Hallo,

Naar mijn zoektocht naar een nieuwe laptop kijk ik veel op internet. Mijn keuze wordt sowieso een Asus laptop met een videokaart met eigen geheugen en een dual core processor.

Ik heb een aantal types op het oog waaronder de A6jc Q088H. Maar als ik op 1 site kijk dan staat er 256mb videokaart (Geforce Go 7300 Turbocache) en op een andere site 128mb. Dit terwijl het type laptop hetzelfde is. Kan dit of staat het ergens verkeerd?

Verder heb ik ook gelezen dat de Geforce Go 7300 turbocahce geen eigen geheugen heeft maar een nieuwe technologie is van het shared memory.

Link:
http://tweakers.net/nieuws/40080/nVidia-Geforce-Go-7300-nader-bekeken.html

In het commentaar staat dat het ook shared memory is. Weet iemand of dit ook echt zo is en of je hier spellen mee kunt spelen?

MVG,

Pim

hoi

ik weet niet of je er nu al 1 gekocht hebt ,maar ik heb vorige week een asus laptop gekocht
de A8Jn voor 1100 euro , wel ietsje duurder dan ik eerst van plan was :D
met de nvidia Gforce 7300 ,256 mb turbocache waar je het over had, werkt prima beeld ziet er keurig uit, of tenminste goed genoeg geen haperingen ofzo :D

dit is um, is trouwens ook de winkel waar ik um gekocht heb

http://www.mycom.nl/Products/View/ASUS_A8JN4P006M__T5600/129613.aspx

ik wou eerst een goedkopere nemen die had een t2030 dual core processor in plaats van de t5600 + 20 gb extra geheugen

asus is een goeie keuze ook behoorlijke compleet , wifi, ingebouwde webcam en ook bluetooth, dit is zeker het merk dat de meeste opties in 1 laptop aan bied en ook nog voor een redelijke prijs ,
merken zoals xxodd hebben ook veel opties maar zijn ietsje duurder ,

het kan dus goedkoper

Laatst bewerkt:
ik wou wat screenshots erbij doen , maar ze zijn te groot voor de bijlage
zelfs als ik ze inpak met zip of winrar

Hey bedankt voor je reactie, maar ik wil perse geen shared memory.

Voorkeuren
Merk Asus
INtel dual Core processor
1GB intern geheugen
minimaal 80 gb harddisk (SATA 5400RPM!!)
Videokaart ZONDER shared memory

Buget ligt rond de 1000 euro.

Of weet iemand een goede site waar duidelijk staat vermeld de eigenschappen van asus laptops. Bij asus.nl zie ik wel hypermemry en turbocache enz staan maar of dat dan shared is of niet dat vind ik nergens?

Dat ziet er goed uit , videokaart dik in orde maar er staat niet bij of het nou shared is of niet

maar verder niet slecht dus, goeie keus :thumb:

Wil er windows vista opzetten, office uiteraard. DVD's branden, internetten. En ook spellen spelen (niet de nieuwste) o.a. MOH.

Mijn vraag is is er een groot verschil tussen een Core Duo processor van intel en van AMD? Er zit 1 mb cache vershcil in maar merk je dit ook? Rekening houdend met de hardeschijf SATA 5400RPM wat toch het traagste is van de computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan