Ik ben bezig met de installatie van een SBS2003 systeem en loop bij het instellen van de e-mail voor de clients tegen het probleem aan dat standaard wordt gemailed met het interne mail adres (mijndomein.local). Zodra naar buiten gemailed wordt zorgt de smtp er keurig voor dat het bericht naar buiten komt, echter het reply adres is onjuist.
Het is de bedoeling dat ik voor een groep gebruikers een gezamenijk reply adres meegeef, zodra ik dit echter in probeer te geven krijg ik de melding dat dit e-mail adres al bestaat binnen dit domein. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Ik gebruik de pop3collector en smtp voor uitgaande mail. Het is niet de bedoeling dat iedereen zijn eigen extern-mail adres krijgt.
Alvast bedankt.
Het is de bedoeling dat ik voor een groep gebruikers een gezamenijk reply adres meegeef, zodra ik dit echter in probeer te geven krijg ik de melding dat dit e-mail adres al bestaat binnen dit domein. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Ik gebruik de pop3collector en smtp voor uitgaande mail. Het is niet de bedoeling dat iedereen zijn eigen extern-mail adres krijgt.
Alvast bedankt.