Zelfgemaakt briefpapier in outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geenidee1980

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2011
Beste...

Op voorhand wil ik even zeggen dat ik bij andere posts heb gekeken, maar kreeg hier geen bevredigend antwoord.

Ik heb van mijn werk een .pdf gekregen als nieuw briefpapier. Graag zou ik dit willen gebruiken in outlook 2010, zodat mijn mails ook op dit briefpapier verstuurd kan gaan worden.

De opties die onder de helpfunctie worden aangeboden, geldt niet voor outlook 2010.

Iemand een oplossing hiervoor?

Alvast bedankt voor de reacties.

Met vriendelijke groet,

Remco

Ik vraag me sterk af of een .pdf als briefpapier is te gebruiken. Mij lijkt het dat je afbeeldingen/tekst kunt knippen/schermdumpen uit het .pdf document en dat gebruiken in een zelfgemaakt briefpapier, maar niet dat het .pdf document zelf als briefpapier is te gebruiken/in te stellen.

Dus mijn eerste vraag is: Zijn er mensen met oudere versies van Outlook die die .pdf rechtstreeks als briefpapier gebruiken? En zo ja, hoe hebben zij dat dan gemaakt/ingesteld?

Tijs.

Hoi Tijs,

Ik heb het ook als .JPEG mogen ontvangen. Dus het is eigenlijk mijn bedoeling om dit als soort van watermerk in mijn zakelijke mails te zetten.

Dan lijkt het mij dat je vraag eigenlijk is: Hoe ontwerp ik standaard briefpapier in Outlook 2010, waarbij een aangeleverd .JPG bestand als achtergrond/watermerk dient.

Helaas ben ik niet echt bedreven in briefpapier maken, dus hopelijk reageert iemand o.b.v. de aangepaste vraagstelling van bovenstaande paragraaf met wat tips/hints/tutorials.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan