zend studio leuk maar hoe verder?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jheroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2001
mensen

sinds kort ben ik eens gaan snuffelen wat zend studio php programma allemaal kan. leuke dingen allemaal maar hoe zorg je ervoor dat de php bestanden op een webpagina zichtbaar worden etc? soms zie ik sites die in php gemaakt zijn maar ook html bevatten
wie helpt me op weg?
ik gebruik zend studio 4.0.1
ik heb ook beschikking over een webdienst die php en sql etc ondersteunt
hoe verder?
:rolleyes:

Wat bedoel je precies? In een PHP pagina kun je HTML gebruiken ja :).

Wanneer je de PHP files werkend wilt hebben zul je ze moeten openen op een PHP-ondersteunende server.

okay thanks
hee maar is dat zend studio een beetje goed programma om php pagina's te maken of zijn er betere/andere alternatieven?

Uuhm.. Ken ik niet :). Zal zo eens kijken.

Ik gebruik zelf, behalve kladblok en Dreamweaver, het kleine programmatje "php coder pro".

Veel professionals vinden Zend Studio een prachtig programma om mee te werken, 't schijnt een ingebouwde profiler te hebben en je hebt mogelijkheden om stukken code in te 'klappen' (wat met Microsoft Visual Studio .NET 2003 ook kan), wat het overzicht zeker ten goede komt. Ook al zie ik deze inklapfunctie niet terug in 't screenshot.

Persoonlijk werk ik met m'n alltime favorite Editplus, zie ook www.editplus.com :)
Geplaatst door XP_PC
Is het gratis?
Yeah right.

Geplaatst door JPeetje
Veel professionals vinden Zend Studio een prachtig programma om mee te werken, 't schijnt een ingebouwde profiler te hebben en je hebt mogelijkheden om stukken code in te 'klappen' (wat met Microsoft Visual Studio .NET 2003 ook kan), wat het overzicht zeker ten goede komt. Ook al zie ik deze inklapfunctie niet terug in 't screenshot.

Persoonlijk werk ik met m'n alltime favorite Editplus, zie ook www.editplus.com :)Yeah right.

Ik had alleen die screenshot nog maar gezien ;). Maar ben er inmiddels achter.

Is moooi programma..

Want hij laat ook zien wat sommige functie beteken.

En vult automatisch aan, dus je kan ook sneller werken.

en de debug mode is uiteraard ook aanwezig al met al vind het ideaal editor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan