whitepontiac
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 9 nov 2014
Hallo, vandaag een Samsung led tv gekocht voor mijn ouders. Helaas zijn zij al op leeftijd, en totaal geen verstand hoe een tv in te stellen. Vandaag dus zelf aan het tobben geslagen. Ze zitten bij de caiway.....en nu vertelde ze mij dat we met deze tv geen decoder meer nodig hadden. Deze tv er al
een ingebouwd had zitten. De decoder dus komt te vervallen en niet meer nodig hebben.
Mijn ouders hebben geen extra zenderpakket. Heb hem automatisch laten programmeren, maar nu ontvangst van maar 22 zenders. Mis er een aantal, en het gekke is alles staat door elkaar. Ook begint de telling vanaf kanaal 1001! Nu heb ik geprobeerd dit te rangschikken naar wens, maar dit lukt niet.
Kan iemand mij in goede stappen eenvoudig uitleggen hoe ik de zenders juist kan instellen op de goede volgorde??:thumb:

Mijn ouders hebben geen extra zenderpakket. Heb hem automatisch laten programmeren, maar nu ontvangst van maar 22 zenders. Mis er een aantal, en het gekke is alles staat door elkaar. Ook begint de telling vanaf kanaal 1001! Nu heb ik geprobeerd dit te rangschikken naar wens, maar dit lukt niet.
Kan iemand mij in goede stappen eenvoudig uitleggen hoe ik de zenders juist kan instellen op de goede volgorde??:thumb: