Zes cd's voor PC-versie Enter The Matrix!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
Berichten
10.587
Over Enter The Matrix, Shiny Entertainment's lang verwachte matrix-game, zijn vandaag meer details bekend over de verschijning van het spel in de winkels.

Zo zullen de GameCube, PlayStation 2 en Xbox versies op twee cd's uitkomen maar zullen de pc-gamers met zes cd's aan de slag moeten. Zes! Waarom Infogrames dan niet voor een aparte dvd-release gekozen heeft is ons een raadsel. Daarnaast zal, door de zes cd's, de pc-versie van Enter The Matrix ook nog eens relatief meer gaan kosten dan de consoleversies van het spel. Enter The Matrix zal wereldwijd op 15 mei in de winkels liggen.

Meer informatie over Enter The Matrix is hier te vinden:
http://pc.ign.com/articles/393/393511p1.html

(bron: http://www.gamer.nl/nieuws/17336)

-------------------------

6 cd's. Niet normaal meer. Wel een goeie beveiliging opzich tegen het leechen van games. Wie wil 6 cd's voor 1 game downloaden?:D
 
Geplaatst door toetje33
liever 1 dvd:D

Heb geen DVD-speler in me pc. Ik vind een DVD-speler in mijn geval niet nodig (voor films ben ik beneden@dvd-speler) en om nou speciaal voor deze game een DVD-speler te kopen...Nee dank je.

6 cd's is veel, maar je zult er maar 1 nodig hebben. Et lijkt mij niet dat elke cd voor het spel nodig is
 
6 cd's vind ik ook wel erg overdreven en ik vind het ook stom dat ze de reden er niet bij vermelden en als het om een kopier beveileging gaat en ik denk dat op al die 6 cd's ongeveer 700 mb aan ruitme hebben en het lijkt me dat je voor het instaleren een aparte cd hebt voor level 1 een aparte cd voor level 2 een aparte cd enz ga zo maar door maar wel erg overdreven
 
6 cd's is wel erg overdreven inderdaad.. ik vind 3 cd's @ Rayman 3 al veel.. :rolleyes:

Alsof wij allemaal de ruimte hebben om tig cd's te bewaren? Ik niet iig..
 
6cd geen goede beveiliging

Ik heb ergens gelezen dat hij heel film 1 zou bevatten dus dat is al weer 2 cd's of meer eraf tellen kwa warez dan. Als ze heb als warez aanbieden ben ik er bijna zeker van dat ze de film eraf halen en de game inpakken dat past hij vast wel om 2 of 3 cd's en dan wordt hij toch nog gedownload :)
 
word zo'n uitgepak enzo:D met het installeren van splintercell moest ik al de hele tijd cd's verwisselen hoe zalk het dan gaan en wat voor systeemeisen heeft het zooitje:D
 
Hou je vast :
-20 minuten scenes die de film niet hebben gehaald
-100 minuten ingame filmpjes
-Compleete hack engine met progameertalen vanaf 1980+
- Het gewone spel met textures,levels, moddels
Lijkt me toch wel een goede reden om deze game op 6 cd's te zetten.
Die 20 minuten extra scenes kunnen er wel uit maar de rest? Hoe wil je ingame filmpjes uit gaan bouwen? De cubus versie komt op 3 dvd's en de playstation (met lelijke grapichs) en xbox (met een sloome controller) op 1 dvd. Vergeet niet dat shiny entertaiment al eerder uitstekend werk heeft afgeleverd met messias. Tel daar een mooi scriptie op van die broers die de film ook regiseerde en je hebt een topper.
 
Aanbevolen systeem vond ik hier: http://www.infogrames.net/games/enter_the_matrix_pc_action/

System Requirements --> Recommended
Operating System: Windows® 98/Me/2000/XP
Processor: Pentium® III 800 MHz / AMD Duron™ 800 MHz (Pentium® III 1.2 GHz / AMD Athlon™ 1.2 GHz recommended)
Memory: 128 MB RAM (256 MB RAM recommended)
Hard Disk Space: 4.3 GB Free (7200 RPM or faster recommended)
Video: GeForce 2 256 / Radeon 8500*
Sound: Windows®-compatible sound card*
CD-ROM Drive: 4X Speed
DirectX®: DirectX® version 9.0 (included)

En een beetje veel harde schijf dus dat van die 6 cd's zal wel kloppen.........:(
 
Zo je systeem eisen zijn wel appart een snelle schijf dat zie je niet vaak. Maar de screenshots bij infrogames zijn wel leuk maar beetje aan de kleine kant om de grapics te zien. :(
 
Dat wordt een nieuwe HD :)

Waarom komen al die spellen nou rond 15mei uit als de examens beginnen, GTA VC ook al :rolleyes:

6cd's zeg je, hmm, hoe krijgen ze dat in zo'n mooi dvd doosje :D
 
Geplaatst door KwarK
6cd's zeg je, hmm, hoe krijgen ze dat in zo'n mooi dvd doosje :D

Tja, net als bij Mafia denk ik, 3 cd's boven op elkaar stampen en dan dus aan beide kanten van het doosje.....

Of ze doen het als Splinter Cell (videocassete-achtig mapje, dat je openklapt), maar dan met 2 cd's op elkaar.....

(En mensen, denk nou niet dat ik al mijn spellen in de winkel koop, dit waren uitzonderingen......:p)
 
Als ik die systeem eisen zie ... dnek ik dat ik em beter kan halen voor de gc. Of iets langer wachten en dan voor de xbox
 
Gaan we nu ineens een XBox kopen Dolfin, dat is tegen je princiepes in toch :)

Weet nog wel heftige discussies tijdje terug :D.
Maar 2 consoles is natuurlijk leuker dan 1 (van de nieuwe generatie dan) :)
 
6 is aardig wat ja... :)
Ik heb The X Files ook en die is 7 CD's .. :)

Maar ik ben benieuwd wat er van het spel moet gan komen, vond de film al niet zo veel aan dus ik weet niet hoe dat et ut spel zal zitten... :)
 

Informatieve making-of van Enter The Matrix


Dat Enter The Matrix niet zomaar een computergame is, dat was al wel duidelijk. Het spel loopt parallel aan de film en bevat unieke, speciaal voor het spel gemaakte filmpjes met dezelfde acteurs en decors als in de film. In de nieuwe making-of wordt verteld hoe uniek dit alles is en hoe verwarrend het kan zijn voor de acteurs om de ene keer voor de game te acteren en vervolgens weer voor de film. Ook zie je hoe de motion capture in zijn werk gaat en hoe dit zich vertaald naar de game. Tot slot weet de making-of ons nog te vertellen dat Enter The Matrix de beste videogame ooit zal worden. Dat is echter nog even afwachten, op 15 mei zal het spel namelijk in de winkels te vinden zijn. De making-of is in low- en high-res versie bij GamersHell te vinden en weegt 19 of 82 Mb:
http://www.gh3d.com/news_BEnterTheMatrixBDocument.shtml

(bron: http://www.gamer.nl/ )

small1050651898_0.jpg


--------------------------------------------------

Voor de geintresseerden. ;)
 
Nou nou weten ze ook al hoeveel dit gaat kosten ( of staat dat al ergens en heb ik erover gelezen ??) Want als het cd's bavat en je moet een goede computer hebben en een snelle hd lijkt me wel dat het spel wat gaat kosten
 
Geplaatst door KwarK
Gaan we nu ineens een XBox kopen Dolfin, dat is tegen je princiepes in toch :)

Weet nog wel heftige discussies tijdje terug :D.
Maar 2 consoles is natuurlijk leuker dan 1 (van de nieuwe generatie dan) :)
Weet je hoeveel verlies m$ maakt per verkcohte xbox? Dan snap ie ook wel waarom ik een xbox ga halen :->
 
Jah.

Ik zit ook altijd op gamer.nl,en daar zie je ook,dat mensen reageeren,het zijn zoals dolphin al zij, ook een hele film.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan