Zes cd's voor PC-versie Enter The Matrix!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ut zijn 4 cd's


CD1 is 746.88 Mb
CD2 is 747.06 Mb
CD3 is 747.06 Mb
CD4 is 511.81 Mb
 
Word wakker mensen! Ik heb Enter the matrix hier lopen en het zijn dus geen 6CD's maar 4CD's en het neemt ong. 3GB in beslag. Het loopt trouwens goed op mn systeem (check SYSTEEM hier onder voor mijn specs.)

Wat ik wel jammer vind is dat de bullet time effecten lang niet zo goed zijn als die in Max Payne (misschien is dit persoonlijk)
 
Deze ben ik nu ook aan het downloaden (de iso), ik kon het niet laten :eek:
 
Dat hele spel boeit mij geen ene moer. Max Payne mocht ik ook al niet en dit is meer van hetzelfde, alleen et is nu meer schoppen en slaan.
 
Ja snap ook niet waar al die mensen zo blij over doen.. zo geweldig lijkt dat spel me helemaal niet en ga hem ook zeker niet downloaden.

Geef mij maar GTA:VC :thumb:
 
Ik wil um ook niet persee hebben maar het lkijkt me wel lachen om een keer te spelen..

Je hebt meer dan 4000 moves en dat lijkt me wel gaaf om eens te zien...
 
leerling bij ons op school heeft um al :D
maar ik heb geen interesse denk ik
 
Geplaatst door MoRpHeUz
Word wakker mensen! Ik heb Enter the matrix hier lopen en het zijn dus geen 6CD's maar 4CD's en het neemt ong. 3GB in beslag.

Kijk even wanneer dit bericht gepost is :)
Paar maanden terug werd namelijk gezegd dat het wel degelijk 6 cd's zou gaan bevatten.
 
Geplaatst door KwarK


Kijk even wanneer dit bericht gepost is :)
Paar maanden terug werd namelijk gezegd dat het wel degelijk 6 cd's zou gaan bevatten.

Om precies te zijn: 16-04-2003
 
jaja, maar toen was iig not niet bekend dat het 6 cd's zou gaan bevatten...
Dat was pas een week geleden.
 
Yes! Kan weer verder, had ff een fix nodig om een level te kunnen spelen. Maar wat een vet filmpje komt er na dat level! :cool: Die man uit The Matrix zie je daar ook in en hij kan vliegen :8-0:.
 
ik heb de patch 1.51 geinstalled, maar em daar word ik niet happy van kan em niet meer in windowed mode spelen en verder dan 60 hz kom ik niet :( en daar word ik misselijk van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan