Zichtbaar worden in Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cyroq

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
Hallo,

Ik beheer al een tijdje een vrij uitgebreide website (meer dan 50 pagina's) maar deze komt niet snel omhoog in Google. Ik weet dat Google Adwords een manier is om meer bezoekers te krijgen maar dit was geen succes.
Wat ik weet over Google's zoekgedrag is dat met name de hoeveelheid externe hyperlinks naar de website, interne links, metatags en herhaling van kernwoorden veel doen voor een goed resultaat. Het 'probleem' is dat de website in feite uit 1 pagina bestaat, maar via javascript worden div's zichtbaar of onzichtbaar gemaakt om het verspringen van pagina's na te bootsen (de reden waarom laat ik even achterwege hiervoor). Dit betekent dus dat er al geen interne links zijn, behalve javascript.

Mijn vraag is dus: zijn er nog manieren om de website meer in Google te laten verschijnen zonder dat ik de hele website anders moet opbouwen? Je hoort tegenwoordig zoveel over zoekmachineoptimalisatie dat ik niet meer weet waar ik zoeken moet.

Waarom kost het geld,
als je toch ook gratis kan adverteren,
Je moet aan een site beheerder,
of je een link uitwisseling wil doen,
Dan doet de webmaster een link,banner op zijn website van jouw,
en jij andersom,
Dat is een manier als gratis wil adverteren,
Misschien wel niet zo goed antwoord,
Maar wel wat,
groetjes Darshan

het voornaamste is gewoon zorgen dat mensen over je schrijven. als een webshop bijvoorbeeld; lever jij een goed product en zijn mensen tevreden, zal er misschien iemand zijn die je linkje aanbeveelt bij de consumentendienst, of bijvoorbeeld hier op helpmij noemt. zodoende gaat de naam en link de ronde en zullen er dus externe links richting jouw site gaan. op deze manier klim je omhoog omdat google crawler deze links oppikt en jouw site als belangrijker bestempelt.

Ik zou er toch maar over denken om de site te gaan verbouwen, je zult vast goede (verkeerde) redenen hebben gehad om alles op 1 pagina te zetten, maar voor Google is jouw site nu ook maar 1 pagina.

Op deze site kan je zien hoe Google jouw site ziet: http://www.seo-browser.com/

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan