Zichtbaarheid mappen netwerkschijf in verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sickbock

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2012
Ik maak automatisch back-ups van mijn datafiles en van mijn besturingssysteem dat via LAN is opgenomen in de bestandemijn particulier netwerk. Tot voor kort kon ik via het tabje netwerk in de windows verkenner de mappen en de backup files zien en deze ook handmatig verwijderen. Een aantal weken geleden is deze mogelijkheid om de één of andere reden verdwenen. Weet iemand mij te vertellen hoe ik dit kan herstellen?

Ik maak automatisch back-ups van mijn datafiles en van mijn besturingssysteem op een externe schijf die via LAN is opgenomen in mijn particulier netwerk. Tot voor kort kon ik via het tabje netwerk in de windows verkenner de mappen en de backup files zien en deze ook handmatig verwijderen. Een aantal weken geleden is deze mogelijkheid om de één of andere reden verdwenen. Weet iemand mij te vertellen hoe ik dit kan herstellen?

Herhalen van het probleem lost niets op. Heb je probleemoplosser geprobeerd? Heb je een herstelpunt toegepast toen alles nog wel goed werkte? Heb je een sfc /scannow gedaan?

Het was niet mijn bedoeling om het probleem te herhalen. Ik kwam tot de ontdekking dat er een foutje was geslopen in de redactie waardoor het een onduidelijk verhaal werd. Ik vond geen mogelijkheid om de bestaande tekst te editten, vandaar dat ik heb besloten het probleem in aangepaste tekst nogmaals heb geplaatst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan